کد خبر 352377
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

یک خرس زخمی که با شلیک گلوله‌ای به پایش زخمی شده بود انتقام خود را به شکل جالبی از مرد شکارچی گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرد شکارچی که اهل سیبری است، می‌گوید: برای شکار خرس به پایش شلیک کردم. خرس زخمی از دست من گریخت ولی پس از گذشت چند ساعت به طرفم برگشت و با خشم به اتومبیلم هجوم آورد با ضربه‌هایش شیشه‌های خودرو را شکست و سپس بدنه‌اش را درهم کوبید.

انتقام خرس وحشتناک و شگفت‌آور بود و جالب آنکه اتومبیل‌های متعلق به دوستانم که در شکار مرا همراهی می‌کردند هیچ صدمه‌ای ندید و خرس کاملاً می‌دانست چه کار می‌کند. او مرا شناسایی کرده و از بوی بدنم اتومبیلم را از دیگر اتومبیل‌ها تشخیص داده و به آن حمله کرده بود.

او حتی توانسته بود همه چیز درون اتومبیل را به هم بریزد. به نظرم تصور می‌کرد می‌تواند مرا درون اتومبیل پیدا کند و انتقام خود را بگیرد در حالی که من چند متر از ماشینم دور شده بودم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    رفته تو شانس آورده ضبطشو نبرده!
  • حمید ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    قشنگ بود خوشمان آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس