کد خبر 352311
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: از سال 90 تاکنون 16 عملیات رهایی گروگان موفقیت‌آمیز و بدون تلفات توسط یگان‌های ویژه ناجا انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار کرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه ناجا از انجام 16 عملیات موفقت‌آمیز رهایی گروگان از سال 90 تاکنون خبر داد و گفت: آخرین عملیات رهایی گروگان در شهر سیرجان انجام شد که طی آن فردی که توسط 3 نفر به گروگان گرفته شده بود آزاد شد و یکی از گروگانگیرها کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

وی درباره جزئیات این عملیات گفت: فرد گروگان گرفته شده فرزند صاحب تالاری بود که گروگانگیرها از وی طلب 300 سکه طلا یا یک میلیارد تومان پول نقد در ازای آزادی گروگان کرده بودند که با تلاش یگان ویژه ناجا فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

سردار کرمی درباره اضافه شدن دو مأموریت به مأموریت اصلی یگان ویژه اظهار داشت: یک عملیات تحت عنوان آمادگی برای عملیات رزمی و دفاع شهری به یگان‌های ویژه محول شده است که با توجه به تهدیدات موجود در منطقه یگان‌های ویژه به سلاح مجهز شدند و آموزش‌های دفاع شهری دیدند برای مقابله با تهدیدات و عملیات‌های درون‌شهری.

وی اضافه کرد: وظیفه دومی که به یگان‌های ویژه ناجا محول شده است وظیفه امداد و نجات در مقابل حوادث غیرمترقبه است. همچنین نیروی جدیدی به یگان ویژه اضافه نشده است و نیروهای موجود برای این دو مأموریت آموزش داده شده‌اند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس