کد خبر 351957
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: متاسقانه همه می‌دانند منتقمی در باشگاه پرسپولیس هیچ‌کاره است. من به او اردات دارم اما به هیچ عنوان استقلال ندارد.

به گزارش مشرق، حمید کلوانی نوری در مورد اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی اعلام کرده او نباید داخل باشگاه پرسپولیس شود اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس یک باشگاه مردمی است و ملک پدری سیاسی نیست که از ورود اشخاص جلوگیری کند. بر کسی پوشیده نیست که من نماینده‌ تام‌الاختیار کشتی‌گیران و والیبالیست‌های پیشین باشگاه پرسپولیس هستم اما با این وجود همیشه در شرایطی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردم که آقایان از من دعوت کردند و غیر از آن هر بار به باشگاه مراجعه کردم با مأمور اجرای احکام دادگاه بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود مذاکراتی که با بهروز منتقمی داشتم ایشان قول مساعد داد که برای حل مشکلم کارهایی انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. این در شرایطی است که منتقمی کاپ نایب قهرمانی کشتی را بالای سرش برد. البته تا زمانی که در لایه مدیریتی باشگاه اتحاد نباشد من نمی‌توانم با کسی مذاکره کنم چون معلوم نیست تصمیم‌گیرنده چه کسی است؟ متأسفانه همه می‌دانند منتقمی در باشگاه پرسپولیس هیچ‌کاره است. من به او ارادت دارم اما هیچ استقلالی ندارد.

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با اعضای هیئت مدیره این باشگاه مذاکره نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در این بخش مشکل بزرگی وجود دارد. از نظر قانونی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هیج وجاهتی ندارد. اواخر سال 92  و در تاریخ 93/1/24 مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که اداره باشگاه پرسپولیس به صورت کامل در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته و رئیس مجمع این باشگاه وزیر اقتصاد و دارایی است.

کلوانی ادامه داد: اگر به تاریخ انتخاب هیئت مدیره نگاه کنید می‌بینید که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردیبهشت‌ ماه و با نظر وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است، یعنی در شرایطی که باشگاه پرسپولیس زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی است وزارت ورزش در مورد هیئت مدیره تصمیم‌گیری کرده است. به این ترتیب انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دارای اشکال و فاقد وجاهت قانونی است. در این خصوص از مسئولان قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که به این مسئله ورود کنند.

وی تصریح کرد: بارها شنیدم که اسپانسر خواسته طلب کشتی‌گیران را بدهد اما اختلاف شدید آقایان با اسپانسر باعث شده تا ما نتوانیم به پول‌مان برسیم. البته با توجه اشکالی که در هیئت مدیره وجود دارد حتی قرارداد با اسپانسر هم درست نیست. به نظر می‌رسد دسیسه‌ها و توطئه‌هایی در کار است که آقایان همین اسپانسری که خودشان با نظارت گواهی وزارت ورزش با آن قرارداد بستند و مبلغ 13 میلیارد پول گرفتند قصد حذف فیزیکی ایشان را داشته و ظاهرا قرار است آقایان باشگاه را تبدیل به باشگاه برادران سیاسی کنند.

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: منتظر واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس هستم چون هرگونه واکنش ناخوشایند در روزهای آینده با افشاگری من همراه خواهد شد. من می‌گویم که چطور یک نفر از من خواسته‌هایی داشته و به زودی پرده از اتفاقات عجیبی در باشگاه پرسپولیس بر می‌دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس