کد خبر 351724
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

کاپیتان کهکشانی‌ها در واکنش‌‌های به استقبال سرد هواداران از حضور او در ترکیب اصلی رئال مادرید گفت: آنها از تماشای چهره من خسته شده‌اند.

به گزارش مشرق، ایکر کاسیاس شب گذشته (یک‌شنبه) باز هم در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت تا به کهکشانی‌ها برای کسب پیروزی 5 بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کمک کند. در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی رئال که کاسیاس در آنها در ترکیب اصلی قرار گرفت، هوادران اعتراض کمتری نسبت به حضور کاپیتان‌شان در میدان نشان دادند هرچند بودند باز هم هوادارانی که اعتراض‌ کردند.

کاسیاس در پایان این بازی درباره برخورد هواداران با او به نشریه«آس» گفت: اینکه هواداران در کنار تیم باشند بسیار مهم است. بازیکنان ما اعتماد به نفس بیشتری دارند زمانی که احساس خواسته شدن کنند، آن وقت سعی می‌کنند به تحسین هواداران جواب بدهند. من می‌توانم درک کنم که هواداران از تماشای چهره من خسته شده‌اند چون 15 سال است که در این تیم بازی می‌کنم اما من کار خودم را انجام می‌دهم. من هم در تاریخ رئال مادرید یک بخش کوچکی را اشغال کرده‌ام.

کاسیاس در ادامه درباره عملکرد تیمش و پیروزی قاطعانه‌ای که برابر اتلتیک بیلبائو به دست آورد، اشاره داشت و تاکید کرد اینکه در این بازی هیچ گلی نخورده است اهمیت فراوانی دارد.

وی افزود: بسته ماندن دروازه‌مان در این بازی بسیار مهم بود چون چند بازی متوالی بود که ما گل می‌خوردیم و حالا فکر می‌کنم که توانسته‌ایم حمایت بیشتری از جانب هواداران‌‌مان دریافت کنیم. این همان چیزی است که هر کسی می‌خو‌اهد. اتلتیک تا پایان بازی دست از تلاش نکشید و نتیجه هر لحظه می‌توانست تغییر کند.

با وجود پیروزی رئال مادرید هنوز با بارسلونای صدرنشین 4 امتیاز فاصله دارد، اختلافی کاسیاس امیدوار است کهکشانی‌ها در ادامه فصل بتوانند آن را جبران کنند. او گفت: ما هنوز فاصله خود را با بارسلونا کم نکرده‌ایم. ما تلاش می‌کنیم نزدیک به صدرنشینان باقی بمانیم و توجهی به سایر نتایج نداشته باشیم.

کاسیاس در آخر کنفرانس خبری و قبل از ترک اتاق کنفرانس با سوال دیگری درباره کریستیانو رونالدو که هت‌تریک کرد پاسخ داد. او عنوان کرد: او نشان داده که چه بازیکنی است و یکی پس از دیگری رکوردها را می‌شکند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    فوتبال حرفه ای بیرحمه,مثل ایران نیست که تا وقتی بتونی تو زمین راه بری میلیاردی قرارداد ببندی خوب وبد بازی کردنت براشون مهم نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس