کد خبر 351600
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

سرمربی یوونتوس تیمش را شایسته پیروزی برابر رم دانست. او اعتراف کرد که گل بونوچی در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین بازی هفته ششم سری A این یوونتوس بود که از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برد و توانست با نتیجه سه بر دو برابر رم به پیروزی برسد تا با 6 پیروزی پیاپی و کسب 18 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از پیروزی تیمش برابر رم بسیار خوشحال است. او پس از بازی گفت: این دیدار اوج فوتبال در ایتالیا بود. دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. دو تیم انرژی زیادی را مصرف کردند. خوشحالم که در نهایت این یوونتوس بود که از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و پیروز از میدان خارج شد. این دیدار بار فنی و تاکتیکی زیادی داشت. دو تیم در خط دفاعی بارها و بارها اذیت شدند و این نشان می‌دهد که آنها به دنبال پیروزی و ارائه بازی هجومی بودند.

او ادامه داد: یوونتوس و رم در حالی پای به این دیدار گذاشتند که هر دو در اوج و در حال حاضر بهترین تیم‌های فوتبال ایتالیا هستند. آنها بازی درخور با نام و شان خود را به نمایش گذاشتند. طبیعی بود که این دیدار جذاب و زیبا باشد؛ چرا که بین دو قدرت فوتبال ایتالیا بود. دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. این یک فوتبال واقعی و زیبا بود.

سرمربی سابق میلان ادامه داد: یوونتوس تلاش کرد تا از همان ابتدا به حریف فشار آورد و حملات پردامنه خود را طرح‌ریزی کند. باید اعتراف کنم که در نیمه نخست نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم، به همین خاطر بود که در نیمه دوم دست به تغییراتی زدم و روند بازی بهتر شد. ما تلاش بیشتری برای پیروز شدن در این دیدار داشتیم و در نهایت هم سه امتیاز حساس را به دست آوردیم.

یوونتوس در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که رمی‌ها به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشتند. داور دو پنالتی مشکوک برای یوونتوس گرفت و گل سوم آنها هم مشکوک به آفساید بود. آلگری سرمربی یوونتوس اعتراف کرد که گل بونوچی در شرایط آفساید بود. او گفت: تصاویر گویای همه چیز است. ویدال جلوی دید دروازه‌بان رم را گرفته بود و این آفساید است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس