کد خبر 350877
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با راه‌آهن خیلی حساس بود و ما امروز در دیدار 6 امتیازی به پیروزی رسیدیم.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل راه آهن گفت: بازی از نظر فنی چیز خاصی نداشت. بازی 6 امتیازی بود و حساسیت زیادی داشت. خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما حاشیه‌ها و بار روانی مسابقه نظم بازی را خراب کرد و روح فوتبال را تاسف‌بار کرد. اتفاقاتی که در زمین افتاد قشنگ نبود.

وی ادامه داد: امیدوارم مربیان هر تیم همان‌طور که می‌برند و خوشحال هستند ظرفیت باخت را هم داشته باشند. متاسفانه یک عده از هفته قبل به حواشی می‌پرداختند و به دنبال این بودند که داور را تحت تاثیر قرار دهند. فوتبال مسائل دیگری هم دارد و باید به موضوعات فنی بپردازیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا بعد از خراب شدن پنالتی اول بازهم به میثم مجیدی گفت پنالتی بزند که دوباره توپ گل نشد، افزود: پنالتی زن ما معلوم است و بازیکن ما در 3 مسابقه قبلی پنالتی‌های خود را گل کرده است. باید پنالتی را به او بدهیم. میثم مجیدی پنالتی زن اول ما است و چون روحیه دارد پنالتی دوم را هم به او دادیم. بازیکنان ما در تمرینات شرایط بهتری دارند اما استرس بیش از حد آنها باعث می‌شود که نتوانند کار خود را بکنند. نفرات ما از نظر روانی تحت فشار بسیاری بودند و نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

ویسی در مورد اینکه می‌گویند کولی‌بالی به عابدزاده توهین کرده است، گفت: استیلی را دوست دارم اما باید بگویم یک سال است که با او کار می‌کنیم و متوجه زبانش نمی‌شویم فقط با شکلک در آوردن با کولی بالی صحبت می‌کنیم حالا چطور آنها متوجه فحاشی او شدند را نمی‌دانم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد حواشی کنار زمین راه آهنی ها گفت: در این مورد حرف خاصی ندارم و کادرفنی حریف باید در این مورد صحبت کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که در گوش بهادر عبدی بازیکن راه آهن چه حرفی زده است، خاطرنشان کرد: من با بهادر عبدی رفیقم و به شوخی گفتم سال دیگر جای حمیدخان را خالی کنید تا من مربی شما شوم.

در پایان کنفرانس امید گلمکانی مدیررسانه‌ای راه آهن که در کنفرانس مطبوعاتی بود جواب سرمربی راه آهن را داد، و اعلام کرد: کولی بالی توهین کرده و عابدزاده به زبان انگلیسی مسلط است.

ویسی هم در جواب او اعلام کرد: کولی‌بالی اصلا انگلیسی صحبت نمی‌کند بلکه به زبان آفریقایی حرف می‌زند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس