«عبدالله عبدالله» در مراسم معرفی وی به عنوان رئیس اجرایی دولت جدید افغانستان گفت: حکومت وحدت ملی دستاورد تاریخی افغان‌ها است بنابراین نهادهای این کشور را به نهادهای ملی تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان اظهار داشت: نتیجه مشارکت مردم در انتخابات سال 2014 حکومت وحدت ملی افغانستان بود بنابراین از ملت قهرمان این کشور قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به تغییر شرایط افغانستان گفت: مردم افغانستان به بلوغ سیاسی و فکری رسیده‌اند و امروز نیز با رئیس جمهور جدید تیم واحدی را تشکیل داده‌ایم تا آرزوهای بزرگ در این سرزمین را محقق کنیم.

عبدالله تصریح کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که آرزوی مردم افغانستان که تشکیل حکومت وحدت ملی بود را محقق کرد.

وی خاطرنشان کرد که در تاریخ افغانستان چنین دستاورد سیاسی کم نظیر است و ما نیز سعی می‌کنیم که با تلاش بسیار نهادهای افغانستان را به نهادهای ملی تبدیل کنیم.

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان تاکید کرد: برای تامین صلح و ثبات و اطمینان مردم از این موضوع تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که با هم بتوانیم اهداف مشترک را به سرانجام برسانیم و برای احقاق منافع مردم این کشور تلاش کنیم.

عبدالله گفت: وجود اعتماد میان دولت و ملت پایه استحکام ارزش‌ها و افغانستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که وعده‌های زیادی به مردم داده‌ایم و قصد انجام آن را داریم اگر چه که راه پیش رو بسیار پرچالش خواهد بود.

رئیس اجرایی دولت افغانستان اظهار داشت: امیدواریم با خدمت صادقانه به مردم افغانستان افتخاری را برای این کشور رقم بزنیم و به وطن داغ دیده خود که میلیون‌ها شهید داده است خدمت کنیم.

وی ضمن تشکر از کمک‌های جامعه جهانی در 13 سال گذشته از «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق افغانستان نیز قدردانی کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس