کد خبر 349834
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

مربی تیم ملی فوتبال با حضور در تمرین نفت گفت:‌ من فوتبالم را از این تیم آغاز کردم و امیدوارم که بازیکنان نفت بتوانند عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته باشند.

به گزارش مشرق، علی کریمی عصر امروز به همراه مارکار آقاجانیان در تمرین تیم فوتبال نفت حاضر شد.

وی خطاب به شاگردان منصوریان اظهار داشت: من فیلم بازی شما را دیده‌ام، بازی مقابل پرسپولیس را هم دیدم شما بازی خوبی انجام می‌دهید، امیدوارم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشید و بتوانید از اعتبار نفت و فوتبال ایران دفاع کنید.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: من فوتبالم را از همین تیم نفت شروع کردم.

منصوریان سرمربی نفت در واکنش به این صحبت کریمی گفت: من نمی‌دانستم که کریمی فوتبالش را از نفت آغاز کرده، زمانی که این موضوع را متوجه شدم، خوشحال شدم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    خیلی از بازیکنان مطرح دیروز و امروز از نفت آغاز کردند اما نفت امروز مدیون یک مرد پاک و جسور و شجاع است کسی که خود را فدای نفت کرد و مانع انتقال سیاسی نفت تهران به اراک شد و سفره ای بزرگو رنگارنگ باز کرد و مربیانی همچون فرکیها و ابراهیم زاده ها و گل محمدی یها و امروز منصوریان ووووووو سر سفره نشته و پول می گیرند و می خورند ولی تاسف و تاسف که ناصر فریادشیرانی که همه کار برای تیم کرد در نفت تهران که قهرمانش کرد و مانع انتقالش کرد حال بیرون از خانه خود ساخته اش است فقط به یک دلیل چون مربی سالم و صادق و پاکی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس