کد خبر 349794
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم ملی برنامه‌های ما را تغییر می‌دهد و بعد می‌گویند ما برنامه‌ریزی بلد نیستیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی در جمع نمایندگان تیم‌ها گفت: متاسفم که برخی تیم‌ها بازی‌ جوانمردانه را رعایت نمی‌کنند و با وجود شرکت در جام حذفی از مسابقات انصراف می‌دهند. حتی تیمی داشتیم که یک مرحله در جام حذفی بازی کرده اما به یک باره از جام حذفی انصراف داده است. این مسائل یعنی اینکه اخلاق ورزشی را رعایت نمی‌کنیم. اینها بازی‌های جوانمردانه است.  یک تیم وقتی جدول را نگاه کرده می‌گوید هزینه سفرم 30 میلیون تومان می‌شود اما وقتی انصراف بدهم در نهایت 5 میلیون تومان جریمه خواهم داد و انصراف می‌دهد. نباید اینگونه باشد.

وی ادامه داد:‌ روز گذشته در هیأت رئیسه سازمان لیگ صحبت کردیم و قرار شد که برای این تیم‌ها تصمیم گرفته شود. به غیر از جرایم میلیونی، آنها را از حضور در جام حذفی سال آینده محروم کنیم.

بهروان با انتقاد از تغییر برنامه‌های تیم ملی که باعث بر هم خوردن نظم برنامه جام حذفی در لیگ می‌شود، گفت: ما با فدراسیون فوتبال تفاهم کردیم و با کی‌روش و دوستان نشستیم، این برنامه‌ریزی را با هم مرور کردیم و تقویم سالیانه برای فوتبال ارائه کردیم. تاکنون در فوتبال ایران تقویم یکساله ارائه نشده بود اما اکنون دوباره با تغییر برنامه تیم ملی مجبوریم ما هم برنامه‌ها را تغییر دهیم. درست است که اولویت با تیم ملی است اما ما حافظ منافع باشگاه‌ها هم هستیم. از قبل این برنامه‌ها هماهنگ شده بود اکنون این برنامه تغییر کرده است و بعد به ما می‌گویند برنامه‌ریزی بلد نیستند. ما برنامه‌ریزی بلد هستیم اما باید برخی مسائل را رعایت کنیم و با این شرایط مجبور به تغییر برنامه می‌شویم. برخی از دوستان هم می‌گویند افغانستان از ما بهتر برنامه‌ریزی می‌کند. ما به چه کسی باید جواب بدهیم. ما حافظ منافع باشگاه‌ها هستیم و خودمان را جای باشگاه‌ها می‌گذاریم. من از همه باشگاه‌ها بابت تغییر برنامه عذرخواهی می‌کنم، هر چند قصوری در این تقصیر نداریم.

بهروان تاکید داشت: امروز هم با نبی جلسه داشتم و مشکلات را به دبیر فدراسیون گفتم این تغییرات باعث می‌شود به ما اجحاف شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس