کد خبر 349760
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

وزیر صنعت: دختر بنده بیش از پانزده سال است که داروسازی خود را تمام کرده و داروساز است؛ بنابراین به خاطر شغلش در کار دارو هست.

به گزارش مشرق، محمدرضا نعمت زاده شب گذشته با حضور در برنامه پايش در خصوص شایعه حضور دخترش در واردات دارو گفت و در پاسخ به این سوال یکی از بیننده های این برنامه که پرسیده بود: افرادی همنام فامیلی شما در کار دارو و پتروشیمی مشغول فعالیت اند ایا از بستگان شما هستند گفت: دختر بنده بیش از پانزده سال است که داروسازی خود را تمام کرده و داروساز است. بنابراین به خاطر شغلش در کار دارو هست. روزنامه ای از قول یکی از نمایندگان مجلس نوشته بود که دختر من مافیای داروست.

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: این حرفها لطفی است که یک عده در حق ما دارند، ایشان تحصیلات داروسازی دارد و سال هاست که داروخانه بیمارستان میلاد را با دوستان خودش راه اندازی کرده است از طرف دیگری داروخانه بیمارهایی خاص را شکل داده و زحمت کشیده است.

نعمت زاده افزود: اکنون فرزندان من در زمینه تحصیلی خود مشغول فعالیت اند، گناه بچه های من این است که هم نام هستند ولی خدا شاهد است که کوچکترین حمایت خاصی از این بچه ها نکردم و خدا را شکر که روی پای خود زندگی معمولی داند.

دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    نمیدانم چرا اینقدر ناجوانمردانه تیتر زده اید واقعا این تیتر نتیجه این متن است ما تا جایی که میدانیم معمولا تیتر چکیده خبر است نه اینکه سوال تیتر خبر باشد ولی خوب حق شما هم هست بالاخره کلی هزینه میکنید و سایت میزنید حداقل باید از آن کمی در راه اهداف جناحی خودتان بهره برداری کنید
  • محسن ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    ایراد من به آقای نعمت زاده دارم این است که یکی از مشاورین و یا معونین ایشان در چندین شرکت دارای پست هستند یعنی یا عضو هیئت مدیره هستند و یا رئیس هیئت مدیره و یا در سمت مدیرعامل شرکت حضور دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس