کد خبر 349728
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: همان طور که ما در کار مربیان و بازیکنان ورود و دخالت نمی‌کنیم این انتظار را هم داریم که افراد دیگر مسائل پزشکی را به ما بسپارند.

به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی درباره آخرین شرایط مصدومیت حنیف عمران‌زاده عنوان کرد: او شرایط خوبی دارد و پس از بازی با ملوان به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. این بازیکن تمرینات تعادلی و قدرتی را زیر نظر من به خوبی انجام می‌دهد.

وی درباره مگویان گفت: مگویان از ناحیه رباط داخلی زانو آسیب دیده بود و با توجه به اینکه تورم پایش بهبود پیدا کرده است، ام‌آر‌آی مجددی از پای او گرفته می‌شود تا پس از آن تکلیفش مشخص می‌شود.

نوروزی وضعیت سایر بازیکنان را مطلوب خواند و درباره حرف و حدیث‌هایی که این روزها درباره مصدومان این تیم مطرح می‌شود، اظهار داشت: ضمن احترامی که برای همه افراد قائلم باید بگویم مسائل پزشکی جزو مواردی است که نیاز به تخصص لازم دارد. مسلماً همه افراد از سر دلسوزی این حرفها را می‌زنند اما شاید تخصص لازم را در آن موضوع نداشته باشند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: همان طور که ما (اعضای کمیته پزشکی) در کار مربیان و بازیکنان ورود و دخالت نمی‌کنیم این انتظار را هم داریم که مسائل پزشکی را به ما بسپارند. کمیته پزشکی باشگاه استقلال با سال‌ها تجربه و حضور افراد متخصص تاکید دارد تا زمانی که بازیکنی به شرایط آرمانی نرسد اجازه حضور او را در میدان نمی‌دهد. بارها گفته‌ام سلامتی بازیکنان برای ما از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

نوروزی گفت: کمیته پزشکی باشگاه استقلال با امیر قلعه‌نویی تعامل کامل را دارد چرا که او جزو مربیانی است که به شدت به مسائل پزشکی و سلامت بازیکنان اهمیت می‌دهد و در این زمینه هماهنگی و تعامل خوبی بین ما برقرار است و هر بازیکنی که به شرایط ایده‌آل برسد با نظر و صلاحدید کادرفنی بازی خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس