کد خبر 349290
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

دوچرخه سواری استقامت جاده ایران گفت: با فشار زیادی مسابقه دادم ولی دعایی مردم برای من دلگرمی بود و موفق شدم به مدال برسم.

به گزارش مشرق، آروین معظمی گودرزی در دوچرخه سواری استقامت جاده ایران توانست در میان 41 تیم حاضر به مقام دوم و مدال نقره بازی‌های آسیایی دست یابد تا هشتمین مدال نقره کاروان ایران به نام دوچرخه سواری ثبت شود. او در این مورد اظهار داشت: مسابقه بسیار سخت بود. با فشار زیادی مسابقه دادم ولی دعای مردم برای من دلگرمی بود.

وی ادامه داد: در دور پایانی فشار زیاد شده بود و دوچرخه‌سوار کره‌ای خوب کار می کرد و به همین دلیل تمام تلاشم را کردم اما در چند متر پایانی کم آوردم. انشاالله بعد از این به مسابقات باشگاهی اندونزی و چین و قهرمانی آسیا تایلند فکر می‌کنم و امیدوارم در این مسابقات نیز بتوانم به مدال برسم.

دوچرخه‌سوار مدال آور کشورمان عنوان کرد: شرایط سختی بود. 60 نفر رکاب زدند ولی همان طور که گفتم  دعای مردم و کار خوب سهرابی به من کمک کرد. مهدی سهرابی دسته را کنترل می کرد و در واقع این مسابقه 2 نفره بود که با کمک او به این موفقیت رسیدم. امسال شرایط خوب بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. از خسرو قمری و حسین عسگری و سهرابی تشکر می‌کنم. و همچنین برای دیگر وزشکاران اعزامی به اینچئون آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس