معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت لشکر 92، 21 و 16 نیروی زمینی ارتش در برابر تجاوز عراق، اظهار داشت: عده‌ای می‌خواستند ارتش را از چشم مردم بیاندازند و حرف از کودتای ارتش می‌زدند، در حالی که ارتش جانانه جنگید و روزهای سختی بر ارتش گذشت.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین حسنی‌سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در گردهمایی فرماندهان دفاع‌مقدس، با بیان اینکه باید همیشه خود را در برهه زمان قرار دهیم، گفت: تنها ارگانی که در برابر ضدانقلاب ایستاد ارتش بود.

وی افزود: ارتشی که در مقطعی مقابل انقلاب ایستاد با فرمان امام‌خمینی(ره) بازوی انقلاب شد.

سرلشکر حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: ضدانقلاب به دنبال انحلال ارتش بود، اما با هوشمندی امام(ره) ارتش با تمام وجود از انقلاب حمایت کرد و خدمات زیادی در دفاع‌مقدس به انقلاب ارائه کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: ارتش با ابقای خود وارد دفاع مقدس شد و با وجود کمبود امکانات و مشکلات دیگر در کنار سپاه مسئولیت دفاع در برابر تجاوز دشمن را به عهده گرفت.

وی با اشاره به مقاومت لشکر 92، 21 و 16 نیروی زمینی ارتش در برابر تجاوز عراق، اظهار داشت: عده‌ای می‌خواستند ارتش را از چشم مردم بیاندازند و حرف از کودتای ارتش می‌زدند، در حالی که ارتش جانانه جنگید و روزهای سختی بر ارتش گذشت.

سرلشکر حسنی‌سعدی با تاکید بر اینکه فرماندهان ارتش با کمترین امکانات و هوش بالای خود در برابر قوی‌ترین تجهیزات ایستادند، گفت: عراق قصد داشت ارتباط خرمشهر با مرکز شهر را قطع کند تا کنترل کامل بر آبادان و خوزستان داشته باشد، اما ارتش همه توطئه‌های دشمن را به هم ریخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس