کد خبر 348644
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شناختم از سرمربی استقلال خوزستان، می‌دانستم که بازی سختی پیش رو داریم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان  پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان  درنشست خبری گفت: قبل از هرچیز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می‌کنم در ضمن روز آتش نشانی را هم به خانواده آتش نشان فداکار، امید عباسی تسلیت می‌گویم. ما بازی خوبی انجام دادیم و استقلال خوزستان هم یک تیم خوب و منطقی بود.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و با شناختی که از ویسی داشتم می‌دانستم کار سختی داریم. از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم زیرا خوب و با نظم بازی کردند و در نهایت هم به نتیجه دلخواه رسیدیم و خوب هم کار کردیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

حمید درخشان گفت: به علی کریمی هم تبریک می‌گویم. امیدوارم او روزهای خوبی را در تیم ملی داشته باشد و خط هافبک پرسپولیس و دو خط دیگر نیاز به تقویت دارد و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم نفرات خوبی جذب کنیم و بازی‌های شکیل‌تری انجام بدهیم.

وی در مورد دلیل حضور محمد نوری در پست هافبک دفاعی، گفت: این استدلال شماست که می‌گویید نوری در جایی دیگر بهتر است. اگر نوری را جلوتر ببرم عملا مهاجمان پرسپولیس را از کار می‌اندازم چون نوری هافبک دفاعی نیست و هافبک آزادی است و هافبک دفاعی ما رضا حقیقی است.

درخشان در مورد اینکه نیاز به زمان دارد تا تیمش بهتر بازی کند اما پرسپولیس خوب بازی نکرد و چقدر زمان می‌خواهد که هواداران پرسپولیس نترسند که تیم در دقایق پایانی ببازند، گفت: امروز امتیازی به استقلال خوزستان ندادیم و سه امتیاز را گرفتیم و مشکلات خودمان را داریم و زمانی که آمدم گفتم که مشکلات چیست اکنون هم بر مشکلات ما اضافه شده مثل غیبت حسین ماهینی. تیم نیاز به فرصت دارد و وقتی وارد کوران بدنسازی می‌شود 8 هفته زمان دارد و من وقتی به تیم آمدم پرسپولیس این دوران را گذرانده و اکنون هم نمی‌توانم زیاد به بازیکنان فشار بیاورم اما قبول کنید پرسپولیس امتیاز لازم را کسب کرده و چیزی که برایم مهم است که پرسپولیس با نظم بازی می‌کند و سه امتیاز را می‌گیرد و ما هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی در خصوص اینکه از سه مسابقه آسان 7 امتیاز گرفته است و دیدارهای دشوار هفته‌های بعد بازی سخت پیش رو دارد، گفت: وقتی می‌گویید بازی آسان یعنی بی‌احترامی به حریف، همه بازی‌ها سخت است و ما خودمان را برای بازی‌های سخت‌تر آماده می‌کنیم. اینکه می‌گویید تیم‌های دیگر آسان هستند، اجحاف است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ویسی گفته تیم ما سرتر بوده است و از داور گلایه کرد، گفت: برای ویسی احترام زیادی قائلم ولی آن کسی که داوری را قضاوت می‌کند عزیزانی هستند که بیرون هستند و تصورم این است که بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم فرصت‌های خوبی خلق کردند اما پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده کرد و سه امتیاز را گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آقای درخشان! وقتی با کودتا سرمربی میشوی همین است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس