کد خبر 348540
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

مرضیه افخم در واکنش به اظهارات دیوید کامرون گفت: باعث تاسف است دولتی که با حمایت‌هایش از تروریست‌ها منطقه و جهان را به شر داعش مبتلا کرده به خود اجازه می‌دهد درباره کشوری که در مبارزه با تروریسم پیشقدم بوده، قضاوت نابه‌جا کند.

به گزارش مشرق، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان روز گذشته دیوید کامرون اظهار داشت: سخنرانی نخست‌وزیر انگلیس در مجمع عمومی ملل متحد نشان دهنده تداوم دیدگاه خودمحورانه دولتی است که سابقه نابسامانی در منطقه ما دارد و بسیاری از مشکلات این منطقه به دلیل سیاست‌های نادرست آن دولت است.

وی افزود: باعث تاسف است که دولتی که با اقدامات و حمایت‌های خود از تروریست‌ها، منطقه ما و جهان را به شر داعش مبتلا ساخته است به خود اجازه می‌دهد که در باره کشوری که همواره در مبارزه با این پدیده شوم پیشقدم بوده است، قضاوت نابه‌جا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یه روز نشد خودشون را نشون دادند بابا ساده لوحی تا کی
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    قابل توجه ذوق زده های افساد طلب . واقعا نمیخواین چشاتونو باز کنین ؟؟!!؟؟؟!!!
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یه وقت تایید نکنی نظرات رو.
  • پیام ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اینهمه رجال کارامد و تحصیل کرده در کشور داریم بگذریم از فارغ التحصیلان نابغه ای که در دانشگاه های سطح اول کشور تحصیل کرده اند باید حتما به تقلید از غرب یه زن رو سخنگو کنیم؟ چرا نمی فهمید اولا که اونا به خاطر زیبایی زن و استفاده ابزاری از زن زنها رو در این جور پست ها میذارن نه برای بها دادن به زنها و حقوق زنها. یه بررسی کنید که در غرب زنها به طور عمده در چه مشاغلی هستند. دوما کی گفته ما باید نظر اونارو رو جلب کنیم؟ هرکاری هم که کنیم تا زمانی که مثل اونا و با اونا نباشیم اونا مارو قبول ندارند. یه نگاه به قطعنامه های حقوق بشری سازمانهای بین المللی درباره ایران بندازید تا بفهمید. حتی برخی از مراجع هم به استفاده از زنان در پست های بالا اعتراض کرده اند. بالاخره میخایم راه اسلام رو بریم یا نه؟ اگه آره که چه اهمیتی داره که کدوم جنبش غیر دینی منحرفی در غرب چی میگه و چه نظری درباره ما داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس