کد خبر 348365
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

تیم‌های والیبال، هندبال و بسکتبال ایران در پنجشنبه و جمعه با حریفانشان رقابت می‌کنند.

به گزارش مشرق، با ورود به روزهای ششم و هفتم بازی‌های آسیایی، برنامه «آسیا 3»، زمان بیشتری از کنداکتور شبکه سه را اشغال می‌کند.

در روز پنج شنبه - سوم مهر ماه- تیراندازی مردان که ساعت 3:30 از شبکه سه پخش می شود شروع برنامه «آسیا 3 » است، پس از آن در ساعت 5:45 ، مسابقات قایقرانی مردان و بانوان پوشش داده خواهد شد، در ادامه نوبت به مسابقات تیمی می‌رسد، بسکتبال ایران، فیلیپین ساعت 8:30 برگزار و پخش می‌شود، پس از آن در ساعت 10:30، هندبال ایران، کره جنوبی به روی آنتن شبکه سه می‌رود و در آخر نیز اولین دیدار والیبال تیم کشورمان که در مقابل هنک گنگ صف آرایی می‌کند، از برنامه «آسیا 3» پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه تلویزیونی در روز جمعه، 4 مهر نیز ساعت 3:30 بامداد، رقابت تیراندازی بانوان کشورمان را پخش خواهد کرد و در ادامه وزنه برداری در وزن 105 کیلوگرم برای علاقه مندان به این رشته به تصویر کشیده می شود، تیم والیبال ایران نیز در ساعت 11:30 به مصاف تیم اندونزی می رود، دیدار هندبال ایران، عربستان نیز که در ساعت 12:30 شروع می شود، پس از پایان یافتن بازی والیبال از برنامه آسیا 3 پخش خواهد شد.

برنامه «آسیا 3» ویژه برنامه پخش مستقیم بازی های آسیایی 2014 اینچئون است که توسط بهزاد کاویانی در گروه ورزش شبکه سه سیما تهیه و پخش می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    برنامه صداوسیما واقعا افتضاحه ، اولا اصلا معلوم نیست که ورزشکارا چه ساعتی بازی دارند ، یعنی تبدیل ساعت کره به ایران و زیرنویس کردن زمان بازی ها از دو شبکه ورزش و سه انقدر سخته ؟؟؟ من که کلی از بازی ها رو از دست دادم ، مثل فینال ووشو ساندا سیفی . دوما هماهنگی شبکه ها فاجعه است ، امروز شمشیربازی ، وزنه برداری ، هندبال و بوکس توی یک زمان بودند ، هر دو شبکه یک چیز رو نشان می دادند !! و در عین حال همه رو هم ناقص پخش کردند . در حالی که می شد هر شبکه یک مسابقه رو نشان بده و زیر نویس کنه که در شبکه دیگر چه چیز دیگر پخش می شود . بعد وقتی که مسابقات زیادی همزمان برگزار می شود چرا از شبکه های مثل شما استفاده نمی شود ؟؟
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    اگر میخواند مثل هندبال بازی کنند لطفا بخش نشه . عمان نیم وجبی خداوکیلی باید ماروببره. فقط والیبال بخش کنید.
  • محمد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آقا من پیشنهاد میکنم هر شب قبل از خواب یه سر به ورزشی مشرق بزنید تمام بازی های روز بعد رو به وقت تهران میزنه. جدول مدال ها و اسامی مدال اورا رو هم سریع میزنه. واقعا اطلاع رسانی هاش دقیقه و این یعنی احترام واقعی به مخاطب. مشرق دمت گرم ورزشیت عالییییییییییییییه.
  • علی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    آقا این حدادی رو بفرستید تیله بازی کنه نه بسکتبال.بااین آیکویی که حدادی داره واقعا" نوبره.تمام زحمات بچه ها را هدر داد. درعرض2دقیقه 13 امتیاز ازئست داد.پس تو آمریکا جه کار میکرده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس