کد خبر 348353
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: من در بازی‌های آسیایی تلاشم را کردم و آن‌قدر زور زدم که گوش‌هایم نمی‌شنود.

به گزارش مشرق، رسول تقیان در خصوص عملکرد خودش و کیانوش گرامی در دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: کمتر کسی روی مدال من حساب می‌کرد و همه روی مدال طلای رستمی حساب کرده بودند اما ورزشکار چینی در آخرین لحظه مدال طلای رستمی و مدال برنز مرا گرفت.

وی ادامه داد: وزنه‌برداری همین است و آژانس هواپیمایی نیست که برایت بلیت بگیرند. در این ورزش باید تلاش کنیم، کاری که ما انجام دادیم اما ورزشکار چینی در روزی که اوجش بود 2 مدال را از ما گرفت. ما باید بدانیم که شرایط مسابقه با تمرین فرق می‌کند.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: این از شانس من است که در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کنم رکوردها شکسته می‌شود. در این دوره از بازی‌های آسیایی رکوردهای بیشتری شکسته شد. من تمام تلاشم را کردم و آن قدر زور زدم که دیگر گوش‌هایم نمی‌شنوند. مطمئنم اگر وزنه 210 کیلوگرم را هم می‌زدم ورزشکار ازبکی 212 می‌زد و مدال را از من می‌گرفت.

تقیان افزود: من به خاطر یک کیلوگرم برنز را از دست دادم اما اطمینان دارم هر وزنه‌ای را که می‌زدم ورزشکار ازبکستان بیشتر از من وزنه می‌زد.

وی در خصوص عملکرد کیانوش رستمی هم خاطرنشان کرد: همه از رستمی انتظار مدال طلا داشتند. او تجربه مسابقات جهانی، المپیک و حتی بازی‌های آسیایی را دارد اما ورزشکار چینی فراتر از انتظار ظاهر شد و مدال او را از او گرفت.

تقیان در خصوص مسابقات جهانی وزنه‌برداری که 45 روز پس از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود هم گفت: اطمینان دارم که مسابقات جهانی سخت‌تر از بازی‌های آسیایی است و ما کار دشواری را پیش رو داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس