کد خبر 348252
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با کسب 4 مورد تشویقی در جشنواره مالک اشتر توانست عنوان برترین رده در ستادکل نیروهای مسلح را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، روز گذشته ستادکل نیروهای مسلح میزبان فرماندهان، مسئولین و مدیران نیروهای مسلح بود.

جشنواره مالک اشتر جشنواره ای است که هر سال به منظور اعلان وضعیت بررسی های انجام شده،مسئولین نیروهای مسلح گردهم می آیند و برترین ها  شناسایی و انتخاب می‌شوند.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در این بین با کسب 4 مورد تشویقی در جشنواره مالک اشتر  در جایگاه برترین رده قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، معاون نظارت و تأیید صلاحیت، معاون روابط عمومی و تبلیغات و مدیر برنامه ریزی و بودجه حوزه نمایندگی در جشنواره مالک اشتر مقام برترین مدیران در سپاه را کسب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو علاوه بر انتخاب به عنوان مدیر برتر در سپاه به عنوان بهترین نمایندگی در سطح ستادکل نیروهای مسلح نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، جشنواره مالک اشتر سالانه در راستای تحقق فرمان  فرماندهی معظم کل قوا که فرموده اند هدف از این گردهمایی بررسی عملکرد مدیران است، برگزار می شود و از عناصر فعال و مدیران فعال سخت کوش را معرفی واز تلاش های خالصانه شان تقدیر و تجلیل به عمل می آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس