جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب به تدریج گستره تسلط استکبار بر سرزمین‌های اسلامی را کوچک کرده است گفت: ما امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان درگیر هستیم.

به گزارش مشرق، مراسم بزرگداشت 300 شهید سپاه حفاظت انصارالمهدی صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه،‌سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه حفاظت و فرمانده سپاه انصار‌المهدی و نیز جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سردار سلامی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در 8 سال جنگ تحمیلی آمریکا، اروپا و کشورهای مرتجع عرب همه با هم یک اتحاد محکم در مقابل ملت ایران شکل دادند تا آبروی این ملت را ببرند.

سلامی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس با همه سلاح‌های جهان می‌جنگیدیم اظهار داشت: در این 8 سال سیل تسلیحات نظامی از غرب و شرق به سمت عراق روانه بود تا کمر ملت ایران شکسته شود اما مردم ما توانستند علی‌رغم محاصره اقتصادی، تحریم، فشار عملیات روانی در یک نبرد نابرابر نظامی اراده خود را در طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم به دشمن تحمیل کند.

وی ادامه داد: آنچه موجب از بین رفتن این فاصله قدرت شد و دست برتر را به جمهوری اسلامی داد و جبهه دشمن را شکست تا حدی که یک وجب از این خاک نیز از دست نرود، شهدا و خانواده شهدا بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: 8 سال جنگ تحمیلی تمام شد اما این نبرد در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی، فرهنگی و فتنه‌های داخلی استمرار یافت و این بار امام جدید انقلاب بود که پرچم این جهاد را بردوش کشید و ما را به پیش برد تا ایران امروز به ارتفاعات بلندی از پیشرفت، اقتدار، امنیت و آزادی برسد.

سلامی ادامه داد: امام و انقلاب ما را به جایی رساند که امروز انقلاب اسلامی ما در هزار و چندصد کیلومتر دورتر از مرزها سیاست‌های دشمن را با شکست روبرو می‌کند.

وی با بیان اینکه ما توانسته‌ایم به تدریج گستره وسیع تسلط استکبار را از سرزمین‌های اسلامی کوچک کرده و دایره نفوذ انقلاب را گسترش دهیم اظهار داشت: ما امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان درگیریم و انقلاب به حوزه گسترده منافع دشمن نفوذ کرده است و در این بین شهدا و خانواده شهدا نقش برتر دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس