مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: در بخش ساندا به هر چهار نماینده کشورمان امیدوارم و معتقدم تمام این ووشوکاران می‌توانند به مدال طلا برسند.

به گزارش مشرق، حسین اوجاقی اظهار داشت: الهه منصوریان، محسن سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا لادور امروز در بخش ساندای ووشو روی سکوی مبارزات می‌روند و معتقدم همه آنها می‌توانند به مدال طلا برسند. واقعا بچه‌های ما لیاقت رسیدن به قهرمانی را دارند. روحیه نفرات عالی است و بی‌صبرانه منتظر رسیدن زمان مبارزه‌شان هستند.

وی ادامه داد: حریفان را دست کم نمی‌گیریم اما با توجه میزان آمادگی و وضعیت تیم حساب ویژه‌ای روی مبارزات امروز باز کردیم. سیفی مقابل حریف چینی به میدان می‌رود و لادور نیز به مصاف سانداکار قزاق‌ها خواهد رفت. سجاد عباسی باید در مقابل حریف کره‌ای قرار بگیرد، کره‌ای‌ها از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند اما باید به نحوی مبارزه کنیم که اجازه ندهیم داوری بخواهد برای ما تصمیم بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی ووشو عنوان کرد: در بخش تالو امتیازات بسیار نزدیک بود و به همین دلیل کار کمی سخت شد. از اینکه از واژه حق‌خوری استفاده کنم متنفرم اما باید قبول کرد که در تالو داوری‌ها شاید همراه با سلیقه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس