آمار ثبت شده در بانک اطلاعات خانه کتاب نشان می‌دهد انتشارات ستارگان درخشان در استان اصفهان از سال ۱۳۹۰ تا شهریور ماه سال جاری با به چاپ رساندن ۶۶ عنوان اثر جدید، بیشترین کتاب‌های چاپ اول را در حوزه دفاع‌مقدس داشته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ آمار ثبت شده در بانک اطلاعات خانه کتاب نشان می‌دهد انتشارات ستارگان درخشان در استان اصفهان از سال 1390 تا شهریور ماه سال جاری با به چاپ رساندن 66 عنوان اثر جدید، بیشترین کتاب‌های چاپ اول را در حوزه دفاع‌مقدس داشته است و پس از آن انتشارات دارخوین از همان استان، با 60 عنوان اثر جدید در رتبه دوم و انتشارات سوره مهر که بیشترین عناوین انتشار کتاب را در این بازه زمانی داشته است با 59 عنوان اثر چاپ نخست در رتبه سوم قرار دارد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعات خانه کتاب، از سال 1390 تاکنون 451 ناشر در حوزه دفاع‌مقدس کتاب منتشر کرده‌اند که از میان آنها انتشارات سوره مهر در مدت سه سال و نیم گذشته 537 عنوان کتاب را منتشر کرده است که 59 عنوان اثر به چاپ اول رسیده و 478 عنوان اثر دیگر تجدید چاپی‌اند. این انتشارات 522 عنوان اثر‌ تالیفی و 15 کتاب ترجمه‌ داشته است.

انتشارات روایت فتح نیز در این بازه زمانی 113 عنوان اثر منتشر کرده است که 25 عنوان چاپ اول و 88 عنوان دیگر تجدید چاپی‌اند. تمامی آثار این انتشارات تالیفی‌اند.

انتشارات امینان نیز با انتشار 100 عنوان اثر در رتبه سوم این فهرست قرار دارد. 10 عنوان اثر این ناشر در طول سه سال و نیم گذشته چاپ اول و 90 عنوان دیگر تجدید چاپی‌اند. تمامی آثار این ناشر نیز تالیفی‌اند.

پس از انتشارات امینان، انتشارات دارالخوین با 77 عنوان اثر، انتشارات ستارگان درخشان وابسته به مرکزحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و بسیج  سپاه صاحب‌الزمان(عج) با 74 عنوان کتاب، موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با 73 عنوان اثر، انتشارات سوره سبز با 66 عنوان کتاب، هر یک از انتشاراتی‌های فاتحان و نیلوفران با 60 عنوان اثر،  انتشارات ملک اعظم با 53 عنوان کتاب، مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 51 عنوان کتاب، انتشارات یا زهرا (س) با 48 عنوان اثر، انتشارات پیام آزادگان وابسته به موسسه فرهنگی پیام آزادگان با 45 عنوان کتاب در سه سال و نیم گذشته در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس