فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رصد ارتش از تمامی حرکات در داخل کشور عراق، تصریح کرد: ما امروز این آمادگی را داریم که در صورت نزدیک شدن داعش به مرزهای ما در عمق خاک‌های عراق، آنها را هدف قرار دهیم.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به آمادگی نیروی زمینی ارتش در حفاظت از مرزهای غربی کشور، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش آمادگی بسیار خوبی در دفاع از مرزهای گسترده کشورمان دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با توجه به حضور داعش در مرزهای غربی کشور می‌طلبید که ما نیروهای خود را تقویت کنیم، ما نیز این کار را کردیم و به تقویت نیروهای خود پرداختیم.

پوردستان با تاکید بر این‌که ما همواره تمام حرکات در داخل عراق را رصد می‌کردیم، خاطرنشان کرد: ما ضمن رصد تمام حرکات در عراق متناسب با تهدیدات ظرفیت‌های لازم در خودمان ایجاد می‌کردیم و امروز این آمادگی را داریم که در صورت نزدیک شدن داعش به مرزهای ما در عمق خاک‌های عراق آنها را هدف قرار دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که این قابلیت و آمادگی در نیروی زمینی وجود دارد، افزود: ما هیچ خطری در رابطه با مرزهای غربی کشور احساس نمی‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت کشورهای منطقه از داعش، اظهار کرد: حضور داعش و حرکات اخیر قدرت مرجعیت دینی را نشان داد که زمانی پای کار بیاید و مردم را بسیج کند می‌تواند تهدیداتی که از سوی استکبار جهانی راه‌اندازی شده و کشورهای مرتجع منطقه نیز آنها را پشتیبانی می‌کند زمین‌گیر کرده و قدرت اسلام را نشان دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که در مرزهای غربی کشور هیچگونه نگرانی وجود ندارد و آمادگی بسیار کاملی در این مناطق دیده می‌شود، گفت: من به عنوان یک سرباز نظام به مردم این وعده را می‌دهم که خیال‌شان راحت باشد چرا که هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و چنانچه نیز خطری بخواهد خودنمایی کند مردم مطمئن باشند که این خطر در حوزه مرزها سرکوب شده و ما با اقتدار از توان و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

پوردستان همچنین با اشاره به برگزاری دو رزمایش از سوی نیروی زمینی ارتش در سال جاری، تصریح کرد: تاکنون دو رزمایش در نیمه دوم سال پیش‌بینی شده است که یکی از آنها در مناطق جنوب غربی کشور و دیگری در مناطق جنوب شرقی کشور انجام می‌شود. طبق برآوردهای انجام شده و همچنین ستادکل نیروهای مسلح احتمالا رزمایشی که قرار است در منطقه جنوب شرقی کشور و با نام نهروان انجام شود زودتر از رزمایش دیگر انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که در این رزمایش‌ها بتوانیم بخش‌هایی از توان دفاعی و تاکتیک‌هایی که متناسب با تهدیدات است را به نمایش بگذاریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    زنده باد ارتش دلاور،پاینده باد سپاه ایپثارگر
  • مهرداد ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    ديگه به هيچ انگلي به هر بهانه وشعاري باشه اجازه اشغال نمي ديم
  • سعید ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    من سرباز امیر پوردستان درلشگر77 بودم خیلی انسان فهیمی هستن خدا نگهدارشون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس