پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران امسال از 29 مهر تا 2 آبان ماه سال جاری در سالن ترمینال 5 (حجاج) فرودگاه مهرآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که به عنوان تنها اتحادیه بخش خصوصی صنایع هوایی و فضایی کشور با بیش از 180 شرکت ‏فعال در این حوزه در سراسر کشور در حال فعالیت است، تا کنون طی چهار دوره موفق این نمایشگاه معتبر را برگزار کرده و برای پنجمین بار قرار است در برپایی یکی از مهم ترین رویدادهای هوافضایی منطقه نقش اصلی را ایفا کند.

نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در حوزه های صنایع هوایی خصوصی و دولتی، خدمات هوایی نظیر خطوط هوایی، شرکت های ‏دانش بنیان هوافضایی، مراکز دانشگاهی فعال، شرکت های ترویج و توسعه فرهنگ هوانوردی همچون نشریات، اقلام ‏هوانوردی، بازی های هوایی، مسابقات هوایی، تولیدکنندگان قطعات هوایی و سایر خدمات جانبی هوافضایی برگزار می شود.‏

حضور پررنگ بخش خصوصی نیز همیشه باعث شده است مردم و علاقمندان با فرایندها و محصولات مرتبط هوافضایی این ‏نمایشگاه ارتباط بیشتری برقرار کنند. همچنین همه ساله در محیط نمایشگاه مسابقات جذاب و هیجان انگیزی مانند مسابقات موشک کاغذی نیز با حضور عامه ‏مردم برپا بوده است.

از دستاورد های دوره های قبلی نمایشگاه می توان به تقویت و توسعه ارتباط صنعت دانشگاه، آشنایی شرکت با توانمندی های یکدیگر، افزایش سطح همکاری شرکت ها در جهت انجام پروژه های داخلی و آشنایی مسوولین با توان شرکت های داخلی اشاره نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس