کد خبر 346536
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

کارخانه تولیدی کلاشنیکف تا یک سال دیگر در ونزوئلا به بهره برداری می رسد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کنسرسیوم کلاشنیکف که بزرگ ترین تولیدکننده سلاحهای پیاده نظام در روسیه محسوب می شود،روز جمعه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد عملیات ساخت کارخانه کلاشنیکف در ونزوئلا تا یک سال دیگر به پایان می رسد.

سخنگوی شرکت کلاشنیکف افزود کار احداث این کارخانه در حال حاضر ادامه دارد و طبق برنامه تا یک سال دیگر باید به پایان برسد. در طول اجرای این طرح پاره ای مشکلات فنی به وجود آمده بود اما اکنون این مشکلات برطرف شده استو عملیات احداث کارخانه پیگیری می شود.

اوایل سال دو هزار و سیزده کنستانتین بوسیگین، مدیر کل وقت شرکت کلاشنیکف، اعلام کرده بود ساخت کارخانه های تولیدی کلاشنیکف در ونزوئلا ظرف دوازده تا هجده ماه دیگر به پایان خواهد رسید. وی گفته بود قرار است شرکت کلاشنیکف در ونزوئلا دو کارخانه تولید تفنگ کلاشنیکف و مهمات مرتبط با این سلاح احداث کند. در طرح اولیه شرکت کلاشنیکف در ونزوئلا، احداث دو کارخانه تا سال دو هزار و ده در این کشور پیش بینی شده بود.

کنسرسیوم کلاشنیکف که از شرکت تحقیقاتی و تولیدی ایزماش و کارخانه سازه های مکانیکی ایجفسک تشکیل شده است، یک شرکت بزرگ تولیدکننده سلاحهای خودکار است که در سال هزار و هشتصد و هفت تاسیس شد. این شرکت تولیدات تسلیحاتی خود را به بیست و هفت کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، نروژ، ایتالیا، کانادا، قزاقستان و تایلند صادر می کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس