کد خبر 346434
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳

برنامه‌ریزی برای مدال طلاست اما در صورتی که خود وزنه‌برداران پس از قطعی شدن مدال طلا، خودشان بخواهند می‌توانند به رکوردهای جهان حمله کنند.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده در خصوص آخرین وضعیت وزنه‌برداران گفت: وضعیت ملی‌پوشان خوب است. امروز مجید عسگری کار را آغاز می‌کند و امیدوارم بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، ضمن اینکه وزنه‌برداران چین و ویتنام از حریفان اصلی او محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از چندین دوره است که در سبک وزن، وزنه‌بردار اعزام کردیم و حریفان اصلی از عنوان‌دارهای جهان و المپیک لندن محسوب می‌شوند. مجید در صورتی که بتواند وزنه‌های تمرینی خود را به ثبت برساند، به رفتن او روی سکو امیدوار هستیم.

رضازاده در مورد اینکه به نظر می‌رسد از حالا باید مدال‌های طلا را برای دسته‌های 85 و فوق سنگین در نظر گرفت؛ گفت: درست است. امیدوارم این امر محقق شود تا پس از انقلاب بتوانیم برای اولین بار در وزنه‌برداری دو مدال کسب کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بهادر مولایی گفت: بهادر نسبت به گذشته بهتر است، ان‌شالله بتواند او وزنه‌های خوبی را بزند تا پس از بهداد مدال نقره به بهادر برسد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت نواب نصیرشلال و انتقاداتی که وی نسبت به عملکرد مسئولان ورزش داشت، گفت: نواب با مصدومیت محمدرضا براری در وزن 105 کیلوگرم به تنهایی در این دسته شرکت خواهد کرد و دیگر شاهد حضور وزنه‌بردار ایرانی دیگری در این دسته نخواهیم بود. در مورد انتقادات نیز باید بگویم که نواب نسبت به عدم پرداخت پاداش‌ المپیک اعتراض داشت که این موضوع نیز در جلسه اخیر تقدیر از قهرمانان برطرف شد.

وی در مورد مسابقات قهرمانی جهان گفت: پس از بازی‌های آسیایی در تهران اردوی خود را برای مسابقات قهرمانی جهان 2014 قزاقستان آغاز می‌کنیم.

رضازاده در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای مدال طلاست اما در صورتی که خود وزنه‌برداران پس از قطعی شدن مدال طلا، خودشان بخواهند می‌توانند به رکوردهای جهان حمله کنند. البته بهداد به طور غیررسمی رکورد جهان را ارتقا داد و این فرصت را دارد تا در بازی‌های آسیایی 2014 این رکورد را به نام خود ثبت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس