مدافع ارمنستانی استقلال از وضعیت این تیم برای دیدار برابر فولاد خوزستان و حضورش در تیم ملی کشورش می‌گوید.

به گزارش مشرق، مدافع ارمنستانی استقلال بعد از اینکه برای تیم ملی کشورش مقابل دانمارک به میدان رفت، باید در مصاف با صربستان و فرانسه پیراهن این تیم را بپوشد.

هرایر مگویان در گفتگو با مشرق از شرایط تیم ملی کشورش سخن گفت. مدافع مورد علاقه امیر قلعه نویی در استقلال، به دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان هم اشاره کرد و توضیح داد تیمش با پیروزی در بازی خانگی روز جمعه شرایط ایده آلی پیدا خواهد کرد.

از بازی با دانمارک برگشتی اما انگار باید دوباره برای دیدار برابر صربستان اردوی استقلال را ترک کنی؟
همینطور است ولی نه به این زودی. در دور دوم مقدماتی جام ملت های اروپا 11 اکتبر -20 مهر ماه- میزبان صربستان هستیم. سه چهار روز بعد هم با فرانسه دیدار خواهیم داشت. فرانسه به عنوان میزبان جام ملت ها جواز حضورش در مرحله پایانی صادر شده و دیدارهایش با تیم های گروه جنبه تدارکاتی دارد.

با این اوصاف دو هفته ای در تمرین غایب خواهی بود؟
می توانم بعد از غیبتی 8-10 روزه برگردم.

بعد از شکست 2 بر یک مقابل دانمارک چقدر شانس صعود دارید؟
این اولین بازی ما بود. با گل میخیتاریان جلو افتادیم؛ اما نتوانستیم از آن دفاع کنیم. در نهایت هم فقط چند دقیقه به پایان مسابقه روی یک ارسال گل دوم را خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

نقش میخیتاریان، مهاجم دورتمند آلمان در خط حمله تیم ملی ارمنستان غیر قابل انکار است.
او تجربه زیادی از بازی در بوندسلیگا بدست آورده است. بازی مساوی بود که هنریخ مصدوم شد تا تعویض شود. قطعا حضورش در زمین به خط دفاع دانمارک فشار بیشتری می آورد. قبول دارم امتیازات یک بازی سخت بیرون خانه از دستمان رفت؛ اما فرصت زیادی برای جبران داریم.

مقابل صربستان هم در ترکیب اصلی حضور داری؟
ترکیب خط دفاعی ما هماهنگ تر از قبل شده و بعید می دانم کادر فنی در آن تغییری ایجاد کند. البته همه چیز روز بازی مشخص می شود.

به استقلال برسیم. چه شد با دو گل به نفت باختید؟
باور کنید گل دقیقه یک آنها غافلگیرمان کرد.

سرمربی تیم گفت که روی اشتباهات فردی گل خوردید.
روی یک پاس عرضی این اتفاق افتاد. نفت به جز این صحنه در کل نیمه موقعیتی پیدا نکرد.

اما در نیمه دوم هم دوباره گل خوردید.
توپ هاشم بیگ زاده به تیر خورد. اگر گل می شد می توانستیم ببریم؛ اما بدشانس بودیم که اواخر مسابقه دوباره روی یک حادثه گل خوردیم. حتی ضربه خوب امید ابراهیمی هم برای بار دوم به تیر دروازه نفت خورد تا حداقل اختلاف کمتر نشود.

از بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان بگو.
متاسفانه همچنان بعضی از بازیکنان مصدوم هستند. نمی دانم هاشم یا خسرو حیدری می توانند برسند یا خیر. با این حال تلاش می کنیم از این مسابقه خانگی سه امتیاز بگیریم. امیدوارم بدشانسی دست از سرمان بردارد.

فولاد هفته قبل گسترش را شکست داد تا با انگیزه بیشتری مقابل شما قرار بگیرد.
اگر کیفیت واقعی خود را نشان دهیم، این تیم دچار مشکل می شود. پس باید بیشتر روی توانایی های خودمان تمرکز کنیم؛ نه شرایط حریف. مطمئن باشید با سه امتیاز بازی روز جمعه دوباره اوضاعمان در بالای جدول خوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس