کد خبر 345269
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

گران قیمت‌ترین ساعت های جهان را می توان آثاری هنری در نظر گرفت زیرا در ساخت آنها ظرافت و استادکاری با سنگ های قیمتی و فلزات گران بها ترکیب می شوند. افزون بر طراحی ظاهری و مواد به کار رفته در ساخت، این قبیل ساعت ها از مهندسی پیشرفته ای نیز برخوردار هستند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همه ما با ضرب المثل معروف "وقت طلا است" آشنا هستیم. برای افرادی که به زمان توجه ویژه ای دارند وسیله ای که اندازه گیری آن را بر عهده دارد باید در دقیق‌ترین حالت ممکن وظیفه خود را انجام دهد. ساعت، ابزار اندازه گیری زمان از گذشته تا به امروز، روند جالب توجه تکامل خود را شاهد بوده و از نمونه های آفتابی و شنی به گزینه های با دقت بالا ساعت های اتمی رسیده است.

امروزه ساعت ها از دامنه قیمت متنوعی برخوردار بوده و از مدل های بسیار ارزان قیمت تا گزینه هایی میلیون دلاری را شامل می شوند. گران قیمت‌ترین ساعت های جهان را می توان آثاری هنری در نظر گرفت زیرا در ساخت آنها ظرافت و استادکاری با سنگ های قیمتی و فلزات گران بها ترکیب می شوند. افزون بر طراحی ظاهری و مواد به کار رفته در ساخت، این قبیل ساعت ها از مهندسی پیشرفته ای نیز برخوردار بوده و زمان را به دقیق‌ترین شکل ممکن نشان می دهند. در ادامه این مطلب برخی از گران قیمت‌ترین ساعت های جهان را معرفی می کنیم.
{$sepehr_album_17343}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه میخواهید اطلاع رسانی کنید بنظر میاد چیز خیلی قابل ارزشی رو نگفتید ولی بنظرتون تو زمانیکه خیلی از ماها باید رعایت کنیم و صرفه جویی کنیم این درسته که انقدر با آب و تاب توضیحات و بنویسین !؟
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    در حالی که خیلی از مردم دنیا غذا ندارن که شکمشونو سیر کنند انتشار اینجور خبرها ناامیدی و انگیزه ی جرم رو رواج میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس