کد خبر 345062
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

کارشناس والیبال با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی گفت: قدرت والیبال ایران قابل انکار نیست و ما توان و پتاسیل پیروزی بر همه تیم های خوب جهان را داریم.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی با ابراز خشنودی از صعود تیم ملی به دور نهایی مسابقات جهانی اظهار کرد: همه چیز دست به دست هم داد تا این موفقیت حاصل شود. کمتر کسی فکر می کرد آرژانتین مقابل آمریکا پیروز شود اما این اتفاق خوب به سود والیبال ایران رقم خورد. تیم ما به جایگاهی رسیده، که همه به آن احترام می گذارند. قدرت والیبال ایران قابل انکار نیست. الان والیبال ایران جزو قدرت های برتر جهان است.

مربی سابق تیم ملی با ابراز امیدواری به موفقیت ملی پوشان در دور نهایی گفت: ما توان و پتاسیل پیروزی بر همه تیم های خوب جهان را داریم. لازمه موفقیت این است که تیم همچنان اداره شود. در شروع بازی با لهستان خوب نبودیم اما به بازی برگشتیم و شرایط را مدیریت کردیم. ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. امیدوارم که تیم ملی و به ویژه بازیکنان نمایش خوب خود را حفظ کنند.

وی افزود: تیم های خارجی از همه ابزارها برای موفقیت استفاده می کنند اما ما بیشتر به توانایی اشخاص توجه می کنیم. باید جزو تیم های درجه یک دنیا باشیم. ما تغییر زیادی در شیوه بازی تیم ایران نمی بینیم. حتی در بازی هایی که عقب می افتیم هم شیوه بازی تغییر نمی کند. در سه پست بازیکنان ایرانی بهترین هستند. سعید معروف، موسوی و قائمی بهترین بازیکنان هر پست هستند و کارایی آن ها در تیم ایران خیلی به چشم می آید.

کارشناس والیبال با اشاره به نقش پیروزی شاگردان ولاسکو در صعود ایران به دور نهایی گفت: به هر حال همه چیز کمک کرد و تیم ولاسکو هم خوب بود. اما ما آنقدر خوب کار کردیم که این تیم نتوانست حتی در یک ست هم پیروز شود. آرژانتین هم تیم قدرتمندی بود. حالا والیبال ایران مسیر خودش را پیدا کرده است. ما برای تداوم موفقیت ها نیاز به ابزار داریم. مهمترین ابزار موفقیت خود بازیکنان هستند. البته فدراسیون هم خوب مدیریت می کند. لیگ ایران هم پویا است.

عطایی ادامه داد: تنها موضوعی که نیاز به توجه بیشتر دارد، کادرفنی تیم ملی است. مقصود من شخص کواچ نیست بلکه افرادی هستند که در کادر فنی کنار او قرار دارند. نیمکت تیم ملی خیلی قوی نیست. نیکمت تیم ملی در شرایط سخت به کواچ کمک نمی کند. تا زمانی که تیم می برد این ضعف ها به چشم نمی آید. اما قطعا این موضوع به ما ضربه می زند. باید صراحتا بگویم که اشخاصی کنار کواچ هستند که کمک قابل قبولی نمی کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه تو بری نیمکت قوی میشه؟
  • شکری ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    ضمن تشکر از بازیکنان تیم ملی والیبال ازمربیان باتجربه مخصوصا مربیان داخلی لیگ درکنار سرمربی تیم استفاده تا بیشتر به روز ومسابقات بین الملی راتجربه ودراینده مربی داخلی داشته باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس