کد خبر 344951
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با اشاره بر اینکه ایران شانس قهرمانی مسابقات جهانی است، تاکید کرد: حالا دیگر باید همه برای این تیم روی پا بیاستیم و تشویق کنیم

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه اظهار کرد: وقتی والیبالیست ها زحمت کشیدند، لطف خداوند هم شامل حل ما شد. کمتر کسی تصور می کرد که تیم ملی آرژانتین بتواند آمریکا را ببرد. ما در مجموع دو باخت داشتیم و لایق صعود بودیم. اگر صعود نمی کردیم ظلم بود. به این توانمندی هم رسیدیم که در بیرون از خانه خوب کار کردیم.

وی افزود: صربستان تیم قدرتمندی است. آن ها خوب سرویس نمی زدند و همین عامل موجب پیروزی تیم ما بود. اکثر پاس های سعید معروف تک دفاع بود. ما حمله این بازی را بردیم و مسابقه را هم برنده شویم. سرعتی های ما موفق بودند. سرویس خوب می زدیم و خوب دفاع می کردیم. می توانم بگویم در برابر صربستان کاملا بی نقص بودیم.

کارشناس والیبال خاطرنشان کرد: دیگر باید دوست و دشمن قبول کند که والیبال ایران رشد کرده است. گاهی افرادی که ذهن منفی دارند موفقیت ها را کوچک می‌کنند. حالا دیگر باید همه برای این تیم روی پا بایستیم و تشویق کنیم. والیبال ایران مقتدرانه کار می کند. با آمریکا و لهستان بازی دو بر صفر باختیم را جبران کردیم. این جنگندگی نقطه برتری تیم شد.

کارخانه در ادامه گفت: قطعا ولاسکو تیم ایران را دوست دارد. برای ایران زحمت زیادی کشیده است. بازیکنان هم او را دوست دارند. ولاسکو هنرش را در برابر آمریکا نشان داد. همین هنر در برابر بازیکنان ایران زانو زد. تنها تفاوت ایران با برزیل و روسیه این است که ما تشنه قهرمانی هستیم. همه حرفه ای هستند اما بازیکنان ایران بیشتر می جنگند. ما شانس قهرمانی هم داریم. البته فراموش نکنیم که در مرحله نهایی همه تیم ها از ما قوی تر هستند. باید جدیت بیشتری داشته باشم. باید از همه ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده کنیم. این مرحله خود شناسی است. این موضوع به بار فنی کمک می کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    عمرا ظریف بذاره تیم ایران قهرمان بشود
  • محسن ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    درود به مصطفی کارخانه، بنیان گذار والیبال موفق و روبه رشد در ایران. کسی که به همه مدیران نشان داد چطور باید از تیم های پایه شروع کرد و تیم های بزرگسالان را به موفقیت رساند.
  • ایرانی ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    کلا از والیبال چیزی سر در میاری شما؟؟؟؟!!!
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    اقای کارخانه این صحبت های شما نشان از روح بزرگتون داره که در فوتبال دیده نمی شه در فوتبال همه می خوان زیر اب همو بزنن البته این روزا بعضی ها تو والیبال مثل محتشمیان همین رویه رو پیش گرفتن ولی دم شما گرم
  • مکحمدرضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    آقای کارخانه کسی است که موتور والیبال ایران را روشن کرد دوران درخیشان مربیگری ایشون یادمون نمی ره.
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    مرسی آقای کارخانه ؛محتشمیان و همه گزارشگران رسانه ملی فقط برای خودشان گزارش میکنن و برای اونها مردم عددی نیستند بدل نگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس