کد خبر 344751
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: شعار محوری سی‌ و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس «ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا» خواهد بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در نشستی که صبح امروز با حضور سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با مدیران رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات برگزار شد؛ عناوین ایام و محورهای تبلیغی هفته دفاع مقدس در جهت بزرگداشت سی‌ و چهارمین سالگرد آن با شعار محوری "ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا" اعلام و معرفی شد:

دوشنبه 93/6/31 رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و اقتدار
؛ محورتبلیغ: روز رژه، به نمایش گذاردن اقتدار، توانمندی، خلاقیت، رشادت و شهامت نیروهای مسلح.

سه شنبه 93/7/1 سربازان، جوانان، علم و فناوری؛ محور تبلیغ: پاسداشت سربازان و گرامی‌داشت نقش جوانان در تولید علم و فناوری و مقابله با تهدیدات دشمن و روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی.

چهارشنبه 93/7/2 دفاع همه‌جانبه، بصیرت، مدیریت جهادی
؛ محور تبلیغ: توجه به اهمیت پدافند غیر عامل با بصیرت و فرهنگ اسلامی.

پنج‌شنبه 93/7/3 شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه‌های مقاومت و ایثار؛ محور تبلیغ: روز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و مصدومین شیمیایی و بزرگداشت نقش زنان، اسوه‌های مقاومت و ایثار.

جمعه 93/7/4 ولایت، فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت؛ محور تبلیغ: با عنایت به رهنود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر نقش خانواده در حفظ فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، الگوهای موفق عفاف و حجاب در صیانت از انقلاب اسلامی، روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، توجه به نماز جمعه و جماعات و پرداختن به ورزش همگانی.

شنبه 93/7/5 نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیش‌کسوتان
؛ محورتبلیغ: روز شکست حصر آبادان با نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیش‌کسوتان دفاع مقدس و تقدیر از حماسه‌آفرینان عملیات ثامن الائمه(ع).

یکشنبه 93/7/6 عزت و پایداری، وحدت ملی، استکبارستیزی؛ محور تبلیغ: ایستادگی با تأسی از عزت و غیرت ملی در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس