احمدی مقدم گفتا: امروز دزدان عرصه فضای مجازی چه دزدان مردم مال و آبروی مردم و چه مروجان فساد و تباهی و چه جاسوسان اطلاعاتی همه از ابزارهای جدید استفاده می‌کنند و باید ناجا هم مسلح بر تکنولوژی دقیق باشد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در مراسم سی و چهارمین دوره دانش‌آموختگی و سی‌وسومین دوره سردوشی بگیر دانش‌آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار داشت: ناجا در همان مسیر دفاع از انقلاب، مردم، امنیت، مبارزه با تبهکاران و مفسدان گام برمی‌دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دفاع از ارزش‌ها، همان ارزش‌هایی که شهدا جان خود را در آن راه هدیه کردند از جمله مسیر نیروی انتظامی است.

برای آنکه در فتنه دچار تردید نشویم باید بصیرت و اقتدار داشته باشیم

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برای آنکه در فتنه دچار تردید نشویم باید مسلط به اوضاع زمان خود باشیم؛ بصیرت یعنی دشمن‌شناسی و مأمورین نیروی انتظامی باید افراد بصیری باشند.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: ایمان و بصیرت که عناصر معنوی‌ هستند به تنهایی کافی نیست بلکه باید اقتدار، شجاعت و دلیری هم در کنار آن وجود داشته باشد و ترکیب این عناصر یک نیروی انتظامی مقتدر و شایسته نظام را نمایان می‌سازد.

وی گفت: امروز دشمنان با تزویر و دروغ و تکیه بر قدرت عظیم رسانه‌ای و ثروت اقتصادی و تسلط بر محیط اطلاعاتی تلاش می‌کنند که ملت‌ها را در بند خود بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز دشمنان گروه‌های تروریستی را درست کرده، تقویت و تربیت می‌کنند و فردا به بهانه همان تروریست‌ها استقلال کشور را لگدمال می‌کنند و آماج حملات خود قرار می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: به اسم دفاع از آزادی و مردم‌سالاری از دیکتاتورترین نظام‌ها دفاع می‌کنند و کشور ما را که به عنوان یک کشور مردم‌سالار است مورد هجمه قرار داده و ایران را به محدود کردن آزادی متهم می‌کنند.

سردار احمدی‌مقدم تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی یک نظامی است درخشان، متکی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی که در جهان مقبولیت دارد.

ناجا باید مسلح بر تکنولوژی جدید باشد

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: دشمنان سالها تلاش کردند که در ابتدای انقلاب با توطئه‌ها و گروه‌های ضدانقلاب و تفرقه‌افکنی و بعد با تحمیل جنگ انقلاب ما را به شکست برسانند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دشمنان با تحریم‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فنی برای تخریب جمهوری اسلامی تلاش کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز جمهوری اسلامی یک نظام درخشان، متکی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی است که در جهان امروز مقبولیت دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که چهره رحمانی اسلام را تخریب کنند و چهره‌ای خشن و آدم‌کش در اذهان بنشانند.

وی ادامه داد: اقتدار امروزه متکی بر مال و زور و بازو نیست بلکه عنصر اصلی اقتدار در قدرت فکر، مغز، اندیشه و قدرت علمی است و قدرت پیش‌بینی و اطلاعاتی دقیق.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز دزدان عرصه فضای مجازی چه دزدان مردم مال و آبروی مردم و چه مروجان فساد و تباهی و چه جاسوسان اطلاعاتی همه از ابزارهای جدید استفاده می‌کنند و باید ناجا هم مسلح بر تکنولوژی دقیق باشد.

وی تصریح کرد: اقتدار یک مفهوم چندبُعدی است که قدرت مشروع برگرفته از قانون و مورد قبول مردم است برای حفظ امنیت جامعه.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: اقتداری که موجب کارآمدی است در سخت‌ترین موارد هم امنیت را تأمین می‌کند.

وی گفت: با اینکه در بعضی جاها قدرت‌های جهان بسیج شده‌اند تا امنیت را برچینند اما دیده‌اید در بعضی جاها قادر نیستند و در مجموع جمهوری اسلامی ایران بسان یک جزیره امنی است  در یک اقیانوس متلاطم نقطه امنی برای سایر ملت‌ها شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: عنصر کارآمدی یعنی میدان عمل و اینکه به مطالبات مردم بهتر از گذشته پاسخ داد.

افتخار داریم هر نقطه چرکینی در سازمان را جراحی و به مردم اعلام کنیم

سردار احمدی‌مقدم تصریح کرد: بقای هر نظامی در گرو دو عنصر کارآمدی و مبارزه با فساد است و ناجا در دو جبهه مبارزه با فساد چه فساد درونی و چه بیرونی موفق بوده است.

وی گفت: در جبهه مبارزه با فساد در بیرون ناجا در مبارزه با مفسدان، متجاوزان، تبهکاران و ویژه‌خواران و اجرای قانون هیچ تفاوتی بین کسی نباید قائل باشد.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: از سوی دیگر مبارزه با فساد درونی هم مهم است و در میدان‌هایی که ما می‌رویم آلودگی‌ها زیاد است و لغزشگاه‌ها نیز وجود دارد اما ناجا افتخار دارد که اگر گوشه‌ای از سازمانش نقطه چرکینی پیدا شود جراحی کند و به مردم اعلام کند و هیچ نگرانی از افشای آن نداشته باشد چرا که این امر باعث اعتماد بیشتر مردم می‌شود.

دشمنان در تلاشند چهره رحمانی اسلام را تخریب کنند

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم سی و چهارمین دوره دانش‌آموختگی در سی و سومین سردوشی‌بگیر دانش‌آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین پوشیدن لباس سربازی در عرصه نظم و امنیت را به دانشجویان تبریک گفته و ادامه داد: در روزی که این مراسم دانش‌آموختگی و آغاز سال جدید را جشن می‌گیریم سالروز دو واقعه مهم است؛ یکی 17 شهریور 57  که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و سرعت گرفتن حرکت انقلاب بر علیه نظام طاغوت و ظلم است و دیگری هفته دفاع مقدس.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در 8 سال دفاع مقدس آحاد مردم و نیروهای نظامی به پا خواسته‌اند و هزاران شهید در این راه جان خود را فدا کرده‌اند تا انقلاب نوپای اسلامی بتواند نهال را به ثمر برساند.

سردار احمدی‌مقدم افزود: عزت و سربلندی کشور و مردم مرهون شهداست و از سوی دیگر مرهون رهبری‌های الهی وارتباط دوسویه امام و امت و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایرانی.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: داشتن یک هدف و آرمان هر چند مقدس است بلکه باید راهبردهای صحیح نقشه راه واقعه‌گرایانه و عزم و همت جهادی نیز در راه باشد تا به هدف نائل شویم.

وی ادامه داد: شناخت محیط و میدان هم حائز اهمیت است که به تعبیر مقام معظم رهبری بصیرت مانند قطب‌نمایی عمل می‌کند که در بیابان و شب تاریک می‌تواند هدف صحیح نشان دهد.

احمدی‌مقدم ادامه داد: باید اقتدار، شجاعت و دلیری در کنار هم باشند و ترکیب این عناصر یک نیروی انتظامی مقتدر و شایسته نظام را نشان می‌دهد.

لباس ناجا را نباید به عنوان شغلی برای امرار معاش دانست

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز هوشمندی در اوج خود قرار دارد و رفتار پلیس در یک ویترینی در جلوی دید آحاد مردم قرار گرفته و مبارزه با فساد منجر به افزایش کارآمدی و رضایت مردم می‌شود؛ البته در این مسیر باید متکی به حرکت جهادی بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تلاش و کوششی که متکی بر خالصانه بودن و برای خدا بودن است رمز موفقیت ناجاست.

وی خطاب  به دانشجویان اظهار داشت: هنگامی که سر خدمت می‌روید باید به تقویت این عناصر در درون خود بپردازید؛ لباس ناجا را به عنوان یک لباس شغلی برای امرارمعاش نگاه نکنید و لباس سربازی، جانبازی و فداکاری بدانید.

سردار احمدی‌مقدم در خاتمه برای تک تک دانشجویان و فرماندهان آرزوی توفیق و خدمتگزاری خالصانه کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس