کد خبر 344314
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی امیدی به حضور دوباره در اردوی این تیم ندارد.

به گزارش مشرق، هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است حسین فرکی گزینه مناسبی برای جانشینی زلاتکو کرانچار بوده است. عقیلی البته از کرانچار به نیکی یاد می‌کند و امیدوار است که سپاهان در ادامه با تغییراتی که ایجاد شده است نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد. مدافع سپاهان درمورد شرایط تیمش، انتخاب فرکی به عنوان سرمربی جدید سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

نظرت درمورد جدایی کرانچار چیست؟


او مربی کاربلد و با شخصیتی بود به همین دلیل با بازیکنان رابطه بسیار خوبی داشت. همه ما از رفتن کرانچار ناراحت شدیم ولی فوتبال همین است. انتظارات از سپاهان زیاد است و گاهی اوقات، برخی نتایج باعث می‌شود که چنین تغییراتی به‌وجود بیاید.

کرانچار به دلیل اختلاف با مسئولان تیم و باشگاه، از سپاهان جدا شده است؟


همه این مسائل به نتایج برمی‌گردد. وقتی سپاهان نتیجه نگرفت اختلاف‌ها رو شد. این وضعیت به‌خاطر چهار مسابقه‌ای بود که ما نتیجه نگرفتیم و از صدر جدول دور شدیم.

فکر نمی‌کنی سپاهان به سادگی کرانچار را از دست داد؟

من به این مسائل ورود نمی‌کنم، چون یک بازیکن هستم. کرانچار یک مربی فوق‌العاده بود ولی ما باید با فردی که باشگاه انتخاب می‌کند کار کنیم و این یعنی رعایت قواعد حرفه‌ای فوتبال.

نظرت درمورد انتخاب فرکی چیست؟

این خوب است که باشگاه توانست چنین مربی باشخصیتی را بیاورد. من معتقدم فرکی بهترین گزینه برای هدایت سپاهان بود.

درمورد تغییر سیستم سپاهان به دفاع چهار نفره چه صحبتی داری؟

این تصمیم سرمربی بود. ما قبلاً هم با این سیستم بازی کردیم و با آن غریبه نیستیم.

تیم‌تان هم پس از چهار هفته تساوی و شکست بالاخره مقابل پدیده با حداقل اختلاف به پیروزی رسید...

این درست است که برد خفیفی بود ولی به نظر من این بازی می‌توانست به خاطر موقعیت‌های دو تیم حتی هشت گل داشته باشد. در این شرایط بحرانی به این برد نیاز داشتیم.

و بالاخره کی‌روش هم در تیم ملی ماند. آیا احتمال دارد که او بازهم تو را به تیم ملی دعوت کند؟


پیش از این هم گفته‌ام که حق طبیعی کی‌روش بود که مرا دعوت نکند. آن زمان تصمیم گرفتم که نباشم و بابت این موضوع تنبیه شدم. من یک سال از حضور در تیم ملی محروم شدم و دیگر دعوت نشدم.

الان هم نمی‌توانم بگویم که علاقه‌ای به دعوت شدن ندارم ولی راستش را بخواهید زیاد امیدوار نیستم که دعوت شوم. من بعید می‌دانم کی‌روش اتفاقات گذشته را فراموش کند. من بازی خودم را انجام می‌دهم و این سرمربی تیم ملی است که تصمیم می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس