مدیرعامل پیشین پرسپولیس خطاب به رئیس هیات مدیره باشگاه گفت: نوکری فرد دیگری را می کنید و به رئیس شما هم گفته ام که از هیچکس دستور نمی گیرم و توکلم به خدا و مردم است.

رحیمی: آقای سیاسی! نوکری فرد دیگری را می کنید/ منتقمی پاداش کارهایش را گرفتبه گزارش مشرق، علیرضا رحیمی پس از برکناری‌اش از مدیرعاملی پرسپولیس صبح امروز در شرایطی روی خط برنامه ورزش و مردم آمد که حمیدرضا سیاسی مهمان حضوری این برنامه بود. (صحبت های سیاسی در این برنامه را در اینجا بخوانید) رحیمی به محض برقراری ارتباط خطاب به سیاسی گفت:  اگر من ساعت 10 صبح روز چهارشنبه به شما گفته بودم که علی دایی برکنار می شود، آیا سرجایم بودم یا نه؟ سیاسی در پاسخ به او گفت: بله بودید.

رحیمی ادامه داد: پس شما با اجازه کی با آقای درخشان مذاکره کردید که من به شما آره یا نه بگویم؟ کی به شما اجازه داد با اینها مذاکره کنید؟ من مدیرعامل باید سرمربی را برکنار کنم. ببینید آقای سیاسی شما دارید نوکری یکی دیگر را می کنید. من به رئیس شما هم گفتم. من دستور از هیچکس نمی گیرم. اتکایم به خدا و مردم است. علی دایی را هم باید رحیمی برکنار کند نه شما که مشخص نیست کی هستید و با زور آمده‌اید در ورزش.

علیرضا رحیمی خطاب به بهرام شفیع تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم هم گفت: آقای شفیع از شما هم به شدت گلایه دارم. مطمئن باشید مردم در این مورد قضاوت خواهند کرد. این درست است که شما یک ساعت من را پشت خط نگه دارید؟ من کلی حرف دارم. مطمئن باشید آنجایی که لازم باید حرف هایی که باید بزنم را هر طور شده می زنم. شما باید به علیرضا رحیمی یک دقیقه فرصت بدهید؟

رحیمی ادامه داد: به من یک دقیقه فرصت می دهید؟ مگر باشگاه مدیرعامل ندارد. چرا ایشان را نیاوردید روی خط تا صحبت کند؟ قدرت ایشان است در این کشور. ولی آقای سیاسی قدرت من از همه شما بیشتر است. من خدا را دارم شما فقط پول دارید.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: آقای منتقمی هر روز نشسته اند در باشگاه و هر روز به خاطر کارهایشان شکایت می کنند و پاداشش را هم گرفت. آقای درخشان هم دیدید چه ادبیاتی استفاده می کند. آیا باید ایشان در مورد علی دایی اینطور صحبت می کردند؟ می گویند برکناری ام به من ابلاغ شده است اما چرا برکناری من را به مردم نشان نمی دهید؟

در این هنگام بهرام شفیع رحیمی را به آرامش دعوت و خداحافظی کرد و برنامه هم تمام شد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مری ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    رحیمی آدم باهوشیه. می دونست این تیم چه با علی دایی و چه بدون اون نتیجه نمی گیره. پس با برکناری علی دایی مخالفت کرد تا 1) هم تیم وارد حاشیه بشه 2) خودشو از گرداب پرسپولیس نجات داد 3) و با دفاع کردن از علی دایی تبدیل به یک اسطوره برای هوادارای سادلوح پرسپولیس شد. آقای رحیمی شما اگر خداشناس بودید و خداجو ، که با امثال سیاسی از همان ابتدا کار نمی کردید. باز هم امثال سیاسی به صدتا مثل تو شرف داره که از خداوند استفاده ابزاری نمی کنند. امثال سیاسی از جیب خودشون دارن برای پرسپولیس خرج می کنند،اما توکه مدیر عامل سپاهان بودی از خدا اجازه می گرفتی تا میلیاردها تومان از فولاد مبارکه خرج سپاهان می کردی؟؟؟؟؟؟
  • حسین ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    متاسفم برای کسانی که سیاسی رو به جون نحیف پرسپولیس انداختن ، خدا ازشون نگذره ، زنده باد شهریار فوتبال ایران زنده باد رحیمی با شرف
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    زنده باد رحیمی. این سیاسی کیه واقعا؟ فقط پول داره و دیگه هیچی
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    أخه كدوم پول اين نوكره يكي ديگه اس چطوري ميشه آدمي كه پرونده داره... ميشه مدير عامل اقايه وزير تاريخ افتضاحات شمارو فراموش نميكند
  • علیرضا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    آقای روحانی این بود تدبیرت!!!! گودرزی .... وزارتو رها کن!!!!! دشمن پرسپولیس دشمن مردمه!!!
  • علیرضا اهواز ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    دولت تدبیر و امید است و وزیر ورزش و کرامت انسانی خخخخخخخ
  • مهدی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    واقعا برای آقای شفیع متاسفم هرچند از کسی که زیرمجموعه وزارت باشه انتظار دیگه ای نمیشه داشت.
  • مجید ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    درود بردایی ودرودبررحیمی امثال سیاسی به .... تاریخ سپرده خواهندشد
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    حیف شد شخصا از منش رحیمی خوشم اومده بود خیلی زرنگ بود واقعا دوسش داشتم برای موندن مثه رویانیان رفتار نکرد
  • رضا ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    درود برمردانگی وغیرت دایی و مرحبا بر تعصب مدیریتی رحیمی .درخشان اگه مربی بود تیم های دیگه اول فصل جذبش میکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس