سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: اگر تراکتورسازی فوتبالی را که ارائه می‌دهد، ادامه دهد کل ایران هوادار این تیم خواهند شد.

خطیبی: درخشان بدتر از دایی می‌رودبه گزارش مشرق، رسول خطیبی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران واقعاً استقبال خوبی داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم. از بازیکنانم هم ممنونم که بهترین عملکرد ممکن را در زمین مسابقه به اجرا گذاشتند.

وی افزود: این دیدار یکی ازسخت‌ترین بازی‌های ما بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند تیم ما پس از پیروزی مقابل پرسپولیس مغرور می‌شوند ولی همانطور که دیدید اینطور نبود.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با آنالیزی که داشتیم در نیمه اول خوب شروع کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در کل دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتیم و خوشحالم که بازیکنانم به اعتمادبه‌نفس کافی رسیدند که مقابل هر تیمی خوب بازی کنند.

خطیبی تصریح کرد: نیمه دوم این دیدار بهترین بازی چند فصل اخیر تراکتورسازی بود و در این نیمه بهتر از نیمه نخست ظاهر شدیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر علت نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان فیکس این تیم گفت: هرکس که در تمرینات خوب باشد در ترکیب اصلی تیم قرار می‌گیرد و خوشحالم که این موضوع امروز جواب داد. تا آخر عمرم اگر مربی باشم بازیکنی را که عملکرد خوبی داشته باشد، در زمین مسابقه قرار می‌دهم.

خطیبی تأکید کرد: باید این برد را فراموش کرده و به دیدار با استقلال خوزستان فکر کنیم، چون به امتیازات این دیدار نیز نیاز داریم.

وی در خصوص تعویض نریمان‌جهان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بازیکنان راه‌آهن سامان نریمان‌جهان را تحت فشار قرار داده بودند این  بازیکن را تعویض کردم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و خوشحالم که این تغییر سیستم نتیجه داد.

سرمربی تراکتورسازی با ابراز رضایت ازعملکرد بازیکنانش تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر تراکتور فوتبالی را که ارائه می‌دهد، ادامه دهد کل ایران هوادار تراکتورسازی می‌شوند.

خطیبی در خصوص صدرنشینی تیمش تأکید کرد: از همین الان قول می‌دهم تا نیم فصل جدول را نگاه نمی‌کنم. تیم ما بازی به بازی جلو می‌رود و امیدوارم در پایان نیم فصل اول امتیازات خوبی را جمع کنیم تا در نیم فصل دوم با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: در نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم ما اضافه می‌شوند و می‌توانیم ایراداتی که داریم، برطرف کنیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من کوچک همه مربیان ایرانی هستم و اگر رئیس کانون مربیان بودم ترجیح می‌دادم در مورد نحوه برکناری علی دایی همه مربیان اعتصاب کنند!دایی باید با شخصیت مناسب کنار گذاشته شود. درخشان بداند که او را بدتر از دایی کنار می‌گذارند.

خطیبی در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: اگر کی‌روش در تیم ملی می‌ماند باید 5 نفر ازتراکتورسازی به تیم ملی دعوت کند واگر قرار است این کار را انجام دهد دوست دارم از تیم ملی برود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید محمدی ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    بنظر من علی دایی نبایدبرکنار میشد.باید حداقل تانیم فصل یاتا چند بازی آینده ازجمله بازی بااستقلال صبر میکردند بعد اگراین تیم جواب نمیداد انوقت سرمربی رو برکنار میکردند.این کار خیانت محض به شخص دایی وهواداران است.دایی دراین تیم بایدبماند وبرگرددوبه کارشادامه بدهد،وشما نیز تحت تاثیر تعدادی تماشا گر نما که ازسوی بعضیها حمایت میشوند که نباید سرمربی عوض کنید هنوز هیچی نشده،درضمن اگر واقعانظر هواداران برایتان اهمیت دارد هیات مدیره را تعویض کنید واز قدیمیهای پرسپولیس برای مدیرعاملی وهیات مدیره استفاده کنید.اشخاصی مثل علی دایی شناسنامه پرسپولیس وتحصیل کرده اندودرست نیست بااو اینگونه برخورد شود.ارادتمند دوآتیشه تیم پرسپولیس وعاشق این تیم برای آنهاکه به مااحترام میگذارندآرزوی موفقیت دارد.از طرف یک هوادار.
  • رضا ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    هنوز هیچی نشده برای درخشان و کیروش خط و نشون می کشی ؟ رسول خطیبی = علی دایی دوم
  • سید ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    لطفا ساکت باش رضا کیسه کش برای همه شما خط و نشان خواهیم کسید
  • امیر تبریز اوغلی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    یاشا رسول. ولی برای ما فرقی نداره. درخشان و دایی و استیلی همشون ترک اوغلی هستن. در ضمن دایی خودش هم اینجوری به جای کرانچار اومد لنگی
  • سما ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    نظرش در مورد دایی قابل احترام است ولی حکم کردنش به مربی تیم ملی ...
  • محمد ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    حالا اوی کارت هست بابا کوچلو زوده از این حرفها بزنی
  • sanaz ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    شما هنوز غوره نشده لطفا مویز نشو جناب خطیبی . . . .
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    چون همشهریشه احتمالا این حرفا رو میزنه. حمایت قبیله ای
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    چقدر مغرور . همون بهتر که پست و مقام نداری
  • مردی از تهران ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    مورچه هم هفتیرکش شده توروخدا .. مگه ما درمورد تراکتور سوراخ حرف میزنیم که تو داری درمورد پرسپولیس نظر میدی.. خطیبی هم ادم شده
  • مردی از تهران ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    و خطیبی هم بدتر از رخشان خواهد رفت
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    مسئله خانوادگی پرسپولیسه تو تو ربطی نداره . تو برو فکر خودت باش بادمجون دور قاب چین
  • ضحا ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    جواب ناشناس اول باید بگم علی دایی اردبیلی نه تبریزی
  • ضحا ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    اول این که لنگی خودیدوم ان که علی دای برگشته بود به جای خودش نه کرانچار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس