کد خبر 343847
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

در بازی تراکتورسازی تبریز با راه‌آهن 5 دستگاه موتورسیکلت برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، هفته گذشته در بازی پرسپولیس تهران با تراکتورسازی تبریز یک دستگاه خودرو توسط یکی از شرکت‌های واردکننده برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرعه‌کشی شد که این خودرو به یکی از تماشاگران تراکتورسازی رسید.

این هفته نیز باشگاه تراکتورسازی تبریز در نظر گرفته است برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه 5 دستگاه موتورسیکلت به قید قرعه‌کشی اهدا کند که سه دستگاه مربوط به تماشاگرانی است که بلیت کاغذی تهیه کرده دو دستگاه نیز برای دارندگان بلیت‌های الکترونیکی اختصاص یافته است.

این قرعه‌کشی بر اساس شماره کارت‌هایی صورت می‌گیرد که همراه بلیت مسابقه داده می‌شود و دارندگان بلیت‌های الکترونیکی هم می‌توانند از گیت شماره 14 کارت‌های خود را دریافت کنند.

بلیت‌فروشی بازی تیم‌های تراکتورسازی با راه‌آهن از ساعت 15 روز جمعه 21 شهریور در ورودی استادیوم یادگار امام آغاز می‌شود.

شاید روزی تراکتور هم قرعه‌کشی شود

روند کاهش تماشاگران تنها به تیم تراکتورسازی مختص نبوده و سایر تیم‌های ایران همانند پرسپولیس و استقلال نیز با این چالش مواجه شدند. البته تا دو سال پیش به نظر نمی‌رسید که تراکتورسازی هم با افت تماشاگر مواجه شود، اما امروز حتی بازی در باشگاه‌های آسیا هم ظرفیت ورزشگاه یادگار امام را تکمیل نمی‌کند.

کار به جایی رسیده که باشگاه‌ها برای افزایش تماشاگران خود به اهدا ماشین و موتور روی آوردند. شاید روزی تراکتورسازی برای تماشاگران خودش حتی تراکتور هم به قید قرعه اهدا کند.

خبرگزاری فارس در تبریز از هفته آینده طی گزارش‌های دنباله‌دار به علت‌یابی کاهش تماشاگران فوتبال و تیم تراکتورسازی خواهد پرداخت تا شاید با راهکارهای ارائه شده از سوی مسئولان ذیربط شاهد حضور تماشاگران تراکتورسازی همانند دوره‌های نهم و دهم لیگ برتر باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    نچان با این جایزه شون. لااقل یه دستگاه تراکتور قرعه کشی میکردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس