کد خبر 343670
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز جریانات مختلف یمن، حوثی‌ها را در مقابل دولت یاری می‌کنند، گفت: سقوط دولت این کشور قطعی است.

به گزارش مشرق، احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیام اخیر مردم یمن اظهار داشت: پس از انقلاب مردم یمن در سه سال گذشته، همچنان شاهد وامداری دولتمردان این کشور به مقامات عربستان سعودی هستیم و خواسته مردم یمن در سرنگونی دولت یقینا محقق خواهد شد و اگر خشونت از سوی دولت این کشور بیشتر شود، کسی به شخص منصور هادی نیز رحم نخواهد کرد.

وی افزود: امروز حوثی‌ها تنها در مقابل دولت یمن قرار ندارند و جریانات و احزاب مختلف یمن نیز همراه با حوثی‌ها در مقابل دولت این کشور ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که مجامع بین‌المللی همچون سازمان ملل متحد و شورای امنیت در بیانیه‌های خود در مورد ناآرامی‌های یمن، مردم این کشور را مقصر و عامل ناآرامی‌ها می‌دانند که این اقدام آنها صحیح نیست.

بخشایش تصریح کرد: از حدود 30 سال قبل حوثی‌ها از صحنه قدرت یمن کنار گذاشته شدند و پس از انقلاب سه سال قبل مردم این کشور با کنار گذاشتن علی عبدالله صالح، عوامل وی همچنان در دولت و ارتش نفوذ دارند و امروز شاهد هستیم که عبدالملک حوثی در یمن راه امام خمینی (ره) را دنبال می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس