کد خبر 343426
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان تأکید کرد که یک لحظه غفلت مقابل حاجی مراد گاتسالوف روس برابر است با باخت مقابل این کشتی‌گیر قدر.

به گزارش مشرق، کمیل قاسمی کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی در خصوص فینال سنگین‌وزن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در آن با شکست مقابل طاها آکگول از ترکیه به مدال نقره بسنده کرد، اظهار داشت: قسمت اینگونه بود که این بار به مدال نقره برسم و ناراحتم که نتوانستم مدال طلا را کسب کنم. البته داور هم با قضاوتی که داشت به حریف ترکیه‌ای کمک کرد. معتقدم او در اخطار دومی که گرفتم و با پوئن برای آکگول همراه بود، اشتباه کرد.

وی با اشاره به گروهی که در آن قرار گرفته بود، افزود: واقعاً در گروه سختی قرار گرفته بودم اما خوشبختانه کشتی‌های خوبی گرفتم و توانستم تا فینال بالا بیایم. البته باید در فینال بهتر از این کشتی می‌گرفتم تا مدال طلا را به دست بیاورم.

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان در خصوص اینکه کشتی با حریفان ازبکستانی، روسی و اوکراینی توان او را برای فینال گرفته بود، عنوان کرد: واقعاً کشتی با الکساندر خوتسیانووسکی سخت بود و این حریف اوکراینی توان مرا گرفت. او یک ماه پیش در مسابقات باکو اول شده و تمام حریفانش را شکست داده بود.

قاسمی در پاسخ به این سؤال که شکست دادن حاجی مراد گاتسالوف روسیه‌ای که یکی از بهترین کشتی‌گیران سنگین وزن جهان است چگونه بود، گفت: او واقعاً کشتی‌گیر باتجربه و خوبی است و یکی از فنی‌ترین کشتی‌گیران محسوب می‌شود. اگر یک لحظه مقابلش اشتباه می‌کردی از اشتباهت استفاده می‌کرد اما خدارا شکر که توانستم گاتسالوف را هم شکست دهم.

وی در خصوص اینکه می‌توانست با کسب مدال طلا طلسم قهرمان نشدن ایران در سنگین وزن را پس از مدت‌ها بشکند، عنوان کرد: خیلی دوست داشتم در این مسابقات طلا بگیرم و کسب این مدال واقعاً یک حس دیگری دارد اما نشد که این بار به این مدال خوشرنگ برسم. امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی جبران کنم. باز هم خدا را شکر می‌کنم که دست خالی به ایران بر نمی‌گردم.

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان با بیان اینکه در یک سال گذشته سختی زیادی کشیده است، افزود: بعد از شکست در مسابقات جهانی سال گذشته، دوست داشتم امسال به موفقیت بزرگی برسم، چون سختی‌های زیادی را در این یک سال تحمل کردم.

قاسمی درباره اینکه چرا در مسابقات آسیایی اینچئون در ترکیب تیم ملی جایی ندارد، اظهار داشت: این مسئله به تصمیم کادرفنی باز می‌گردد و من هم مانند یک سرباز برای کشورم هستم. قطعاً در هر مسابقه‌ای که بگویند حاضر می‌شوم و برای وطنم مبارزه می‌کنم.

وی درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: در حال حاضر که برنامه خاصی ندارم. بعد از بازگشت به ایران چند روزی استراحت خواهم کرد و بعد دوباره تمریناتم را آغاز می‌کنم تا برای مسابقات بعدی آماده شوم.

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان در پایان تصریح کرد: باید از کادر فنی، کادر پزشکی، آقایان خادم، بیات، رضایی، لایق، دودانگه، توکلیان، دهقان‌نژاد و مربی زحمتکش خودم آقای حسین نقیبی تشکر کنم. همچنین از آقایان دکتر امیر ساسان، آزادبخت، گرجی و محمد کواری عزیز نیز کمال تشکر را دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس