کد خبر 34337
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۹

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پيرامون اتفاقات رخ داده در برنامه 90 گفت: خدا را شکر مي‌کنم در برنامه خودش حقايقي برملا شد.

به گزارش مشرق،امير قلعه‌نويي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته با بازيکنان خط دفاعي‌مان جلسه‌اي را برگزار کرديم و با ارائه نکاتي به آن‌ها، توجيه‌شان کرديم که تمرکزشان را در تمام طول مسابقه حفظ کنند و بسيار خوشحالم که بر خلاف سه ديدار گذشته‌مان در اين مسابقه در لحظات پاياني گلي دريافت نکرديم.

وي افزود: در 10 روز گذشته 9 پرواز داشته‌ايم و در اين مدت کوتاه سه بازي بسيار سنگين و حساسي را برابر حريفان خود انجام داده‌ايم. به همين دليل در نيمه نخست بازي برابر نفت بازيکنان‌مان با افت بدني مواجه شدند، اما با اين وجود نبايد از بازي بسيار خوب بازيکنان نفت نيز به سادگي بگذريم. آنها فضاها را به خوبي از ما گرفته بودند و در يک سوم مياني و يک سوم دفاعي خودشان بسيار عالي بازيکنان ما را پرس مي‌کردند، اما در نيمه دوم با شناخت بهتري که از حريف پيدا کرديم، کمي به بازي سرعت داديم و از فضاهاي کناري تيم حريف به نفع خود استفاده کرديم که خوشبختانه توانستيم دو بار دروازه نفت را باز کنيم و هر سه امتياز مسابقه را از آن خود کنيم. متاسفانه هنوز به دليل آماده نبودن بازيکنان نمي‌توانيم تمرين‌هاي تاکتيکي انجام دهيم و به خاطر فشردگي بازي‌هايمان تنها فرصت ريکاوري داريم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان پيرامون اتفاقات رخ داده در برنامه 90 و صحبت‌هاي انجام شده بين فردوسي پور و دکتر شريفي تصريح کرد: خدا را شکر مي‌کنم. اگر خدا بخواهد ماجرايي را رسوا کند، به بهترين نحو اين کار را انجام مي‌دهد. با صحبت‌هايي که شريفي انجام داد، مظلوميت و حقانيت باشگاه سپاهان به تمام مردم ايران ثابت شد. متاسفانه در همين اصفهان هم افرادي بودند که ما را اذيت مي‌کردند و با سوال‌هايشان قصد داشتند من و سپاهان را به حاشيه ببرند، اما مطمئنم اتفاقات ديگري هم رخ داده است که هنوز جزئيات آن مشخص نشده است. من بارها پيرامون اين موضوع صحبت مي‌کردم، چون ماجراهايي را مي‌دانستم چرا که نمي‌خواستم آخرتم را با زدن حرف‌هايي خراب کنم، اما خوشحالم که مديران کلان اصفهان پيگير اين موضوع هستند که چرا فردي بايد از رسانه ملي براي ضربه زدن به يک تيم مردمي استفاده کند. اين مسئله اصلا موضوع کوچکي نيست. چرا بعضي‌ها مي‌خواهند مجموعه‌اي را که با مديريت صحيح رشد پيدا کرده و توانسته در 10 سال گذشته براي خود در سطح آسيا اعتباري مثال‌زدني کسب کند تخريب کنند. اگر به عملکرد کاروان ورزشي ايران در مسابقه‌هاي گوانگ‌جو نگاه کنيم، متوجه مي‌شويم که درصد بالايي از مدال‌هاي کسب شده حاصل تلاش ورزشکاران تيم‌هاي سپاهان و ذوب آهن اصفهان است. خدا را شکر مي‌کنم که در برنامه خودش قسمتي از حقايق برملا شد.

وي افزود: البته من عادل را دوست دارم و در صادق بودن وي شکي نيست، اما از اين کارش تعجب مي‌کنم که چرا اين گونه رفتار مي‌کند. نگرش ما به فردوسي پور به طور ديگري بود. با اين وجود مطمئن هستم وي با سپاهان مشکلي ندارد. تنها مشکل فردوسي‌پور شخص امير قلعه‌نويي است.

سرمربي سپاهان پيرامون زودتر رسيدن احسان حاج‌صفي از اردوي تيم ملي به ايران خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان و مديران باشگاه اصفهان تشکر کنم که با تهيه بليت، زمينه‌اي را فراهم کردند که احسان حاج صفي زودتر از ساير ملي‌پوشان به ايران برسد و ما بتوانيم از وي در اين مسابقه استفاده کنيم. اين موضوع به ثبات مديريتي و چارت سازماني باشگاه برمي‌گردد، اما همه جمع شده‌اند که به سپاهان لطمه بزنند.

امير قلعه‌نويي در پاسخ به گفته‌هاي عسگري، رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال که گفته بود سال گذشته بيشتر قضاوت‌ها به نفع سپاهان بوده است، گفت: ايشان اصلا سال گذشته مسئوليتي در اختيار نداشتند که چنين قضاوتي مي‌کنند. به عنوان فرد نخست کادر فني وظيفه دارم از حقانيت باشگاهم دفاع کنم. اگر در فصل گذشته هم قضاوت به نفع ما صورت مي‌گرفت، اما هيچ کدام از آنها در نتايج تاثيرگذار نبود. به عنوان مثال در مسابقه‌اي که ما 4 بر يک جلو بوديم در صحنه‌اي داور هم به نفع ما قضاوت مي‌کرد که در نتيجه نهايي تاثيرگذار نبود، اما امسال حداقل 10 امتياز به خاطر قضاوت اشتباه داوران از ما کم شده است.

سرمربي سپاهان اضافه کرد: مگر در بازي آرسنال و بارسلونا نديديد که آرسن ونگر چگونه به عملکرد داوري اعتراض مي‌کرد؟ اين شکايت و شکايت‌کشي‌ها فقط براي ماست، اما جالب است از من شکايت کرده‌ام که حرف حق را زدم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: سپاهان بتواند با ادامه روند رو به رشد خود نتايج درخشاني را در ليگ قهرمانان، ليگ برتر و جام حذفي به دست بياورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس