کد خبر 342722
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: با گروهی که ما در آن بودیم و شرایطی که تیم ملی داشت، صعود به دور دوم جام جهانی منطقی نبود.

به گزارش مشرق، صمد نیکخواه بهرامی در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی و اینکه خیلی‌ها امیدوار بودند بتوانیم به دور دوم صعود کنیم، اظهار داشت: 5 بازی سنگین را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پست گارد راس مشکل داشتیم و کامرانی تنها بود. من هم زمانی به عنوان گارد بازی می‌کردم، سایر وظایف خود را نمی‌توانستم به خوبی انجام دهم. خود من برای جام جهانی تنها دو هفته تمرین کرده بودم و در بهترین حالت با 70 درصد آمادگی بازی می‌کردم.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ما باید به دور دوم صعود می‌کردیم، نمی‌دانم با چه منطقی است. آیا ما می‌توانستیم اسپانیا، برزیل و صربستان را ببریم؟ ما هم از ابتدا نرفته بودیم که حذف شویم و خود من بارها در مصاحبه‌هایم گفتم بد بازی کنیم، اما ببریم. باید وقعیت‌ها را ببینیم. در حال حاضر چند بازیکن ما در سطح جهانی هستند؟ رقابت با تیمی که 12 بازیکنش در لیگ اروپا و NBA بازی می‌کنند، آیا آسان است؟

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد نفرات اعزامی به اینچئون و خط خوردن ارسلان کاظمی اظهار داشت: کاظمی بازیکن جوانی است و می‌تواند در آینده موفق باشد. به شخصه اگر من مربی تیم ملی بودم، به جای کاظمی بازیکن دیگری را خط می‌زدم.

وی در مورد اینکه باشگاه فوشان ابتدا دنبال او بود و حالا فادی الخطیب لبنانی را جذب کرده است، گفت: شرایط این باشگاه اصلا مناسب نبود و به همین دلیل پیشنهاد آنها را رد کردیم. فادی الخطیب هم شرایط سختی را قبول کرده است.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود پیشنهاد اروپایی هم دارد و شاید به فرانسه باز گردد، عنوان کرد: از چند باشگاه پیشنهاد دارم که در میان آنها تیم‌های اروپایی هم هستند، اما فرانسه نیست. در روزهای آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم.

وی در مورد مورد سهمیه های ملی اعلام شده تاکید کرد: این نوع سهمیه بندی مشکل دارد، چون سجاد مشایخی، آرمان زنگنه، بهنام یخچالی و صالح فروتن هنوز به تجربه آنچنانی نرسیده‌اند که بار یک تیم را به دوش بکشند و سهمیه ملی شوند. به همین دلیل باید برای آنها تصمیم خوبی گرفته شود تا آینده‌شان خراب نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس