رئیس جمهور در جمع نخبگان خراسان رضوی با بیان اینکه «دولت الکترونیکی» یکی از راه‌های علمی مبارزه با فساد است، گفت: دولت در مسیر توسعه و مبارزه با فساد از هیچ کس و قدرتی نمی‌ترسد.

حجاب و عفاف استحکام جامعه را تضمین می‌کند/ مدام می‌گویند دختر و پسر را جدا کنیم‌/ می خواستند پیاده روها را هم جدا کنند/دو چیز یاد گرفته اند، اول دیوار و دوم فیلتر، اینکه نمی شود
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع نخبگان و برگزیدگان خراسان رضوی در محل سالن همایش‌های صبای صداوسیما خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این مراسم رئیس‌جمهور را عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد، علی‌اصغر فانی وزیر اموزش و پرورش، محمد نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، محمد شریعمتداری معاون اجرائی رئیس‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری، نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همراهی می‌کنند.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود اظهار کرد: خراسان رضوی مرکز اندیشمندان و بزرگان و فیلسوفان و فقها‌ است، مرحوم آخوند خراسانی آنچنان در فلسفه کلام و اصول متبحر بودند 100 سال است که در حوزه‌های علمیه کتاب وصل علم اصول اذکار  این فقیه و فیلسوف خراسان تدریس می‌شود و بعد از گذشت این همه سال بر مبنای فقاهت کفایت و اصول مرحوم خراسانی همچنان تدریس می‌شود و این نشان عمق فکری ایشان و نقش وی در انقلاب مشروطه است.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: تنها آخوند خراسانی نیست، از عطار، خیام، فردوسی و غیره همه بزرگان مرز و بوم ما بسیارشان از منطقه خراسان بزرگ بوده‌اند و از این منطقه و آبشخور بهره جسته از خواجه‌نصیر تا بزرگانی چون رودکی و فردوسی و در دوران اخیر شخصیتی چون شهید مطهری که تاسف است بعد از این همه سال تا امروز، سی و چند سال از شهادت آن مرحوم گذشته اما در بسیاری از کتاب‌ها و بحث‌های مهم اسلام سیاسی و اجتماعی کتابی جایگزین نداریم، مرحوم مطهری ویژگی‌های کاملی داشتند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: این سرزمین، بزرگان، ادیبان و افراد صاحب‌نظر بسیاری در خود دارد و در حد خود جامعه امروز باید خدمت‌رسانی انجام شود، همه اندیشمندان دور هم جمع شده‌اند چرا خراسان رضوی با این همه بزرگان علمی و با وجود حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و 300 هزار دانشجو، استاد و 150 مرکز پژوهشی و وجود پارک علم و فناوری دارای افراد صاحبنظری طرح‌های آماده‌ای است اما در قفسه‌ها خاک می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها توسعه خوبی پیدا کرده‌اند از نظر تعداد مقالات کشور یا در رتبه اول یا دوم قرار دارد و در مکان‌های مختلفی منتشر شده است اما برای چه مقاله می‌نویسم؛ مقاله می‌نویسیم تا رتبه خودمان بالا برود بعضی از مقالات نیاز به زحمت دارد و هم باید ارزی خرج شود تا چاپ شود. ما در چاپ مقالات به دنبال چه چیزی هستیم؟ ما در حوزه مقاله نویسی در سطح منطقه رتبه اول یا دوم داریم که نباید این مقاله نویسی هدف و یا امتیاز گرفتن علمی مورد هدف باشد.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه برای آن‌هایی که در مسیر علم و دانشگاه قرار گرفته‌اند نباید گرفتن نمره علمی هدف باشد، افزود: در این دولت با فسادهای بسیاری برخورد کرده‌ایم که شگفت آور است، رانت و تقلب در همه عرصه‌ها ناپسند است. اما انسان دچار حیرت می‌شود که حتی برای استاد شدن و اخذ بورسیه شاهد تقلب است؛ مگر می‌شود انسان استاد و معلم شود آن هم به کمک تقلب بخواهیم در کشوری که در شرایط حصر اقتصادی است و شعارهای پرطمطراقی برای مبارزه با استکبار جهانی دارد معلم شویم و شاگرد تربیت کنیم که کشور را نجات دهد، آن هم با تقلب.

رئیس‌جمهور با بیان این مطلب که این دولت از هیچ‌گونه تهدید نمی‌هراسد، خاطرنشان کرد: عده‌ای به صورت سرگشاده و غیرسرگشاده این دولت را درباره افشای این تقلب‌ها تهدید می‌کنند، اما این دولت از تهدید نمی‌هراسد، این دولت از نامه‌های سرگشاده و تهدید نمی‌ترسد، در محضر شما اساتید و بزرگان و مولایمان امام رضا(ع) خدمت شما به صراحت عرض می‌کنم دولت در مسیر توسعه و مبارزه با فساد از هیچ کس و قدرتی نمی‌ترسد.

وی تاکید کرد: لابد می‌گوئید چرا نمی‌ترسید دیگران خیلی چیز‌ها دارند که می‌توانند تهدید کنند و چرخ دولت را از گردش بیاندازند من می‌گویم اینگونه نمی‌شود، تا روزی که اکثریت مردم هوشیار این سرزمین در کنار دولت هستند این دولت موفق عمل خواهد کرد. موفقیت ما در سایه حمایت مردم و حضور و تلاش مردم و لطف پروردگار و عنایت حق است؛ موفقیت ما در سایه حمایت مردم و حضور پرشور مردم و البته لطف پروردگار حاصل می‌شود.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما امروز برای اینکه بتوانیم کشور را نجات دهیم، باید در کنار یکدیگر بمانیم و با همدلی کامل در مسیر توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنیم، تصریح کرد: روزهای اولی که من انتخاب شدم عده‌ای می‌گفتند آنقدر برایت چاه کنده‌اند که محال است در سال‌های طولانی هم کارها پیش بروند اما من به همگان می‌گفتند اگر امید داشته باشیم مردم در کنار ما باشند همدل و متحد باشیم می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: جهاد به معنی کار پرتلاش، بی‌وقفه و شبانه‌روزی است، کار و مدیریت جهادی یعنی اینکه درس بخوانیم، تدریس کنیم، تحقیق کنیم و جهادگونه حرکت کنیم. تنها با این رفتارهاست که می‌توانیم مسیر توسعه را برای پیشرفت باز کنیم؛ برای حل مشکلات کشور کلیدی جز علم، دانش و فناوری و پژوهش نمی‌شناسند و حتی مبارزه با فساد هم به این مهم نیاز دارد.

وی بیان کرد: مبارزه با فساد طرح علمی نیاز دارد و برای پیشگیری از فساد باید طرح‌های علمی ریخت و شما اهل فکر و اندیشه باید در این راه پیش‌قدم باشید، دولت الکترونیکی یکی از راه‌های علمی مبارزه با فساد است. با توجه به این تفاسیر فقط نوشتن مقاله کفایت نمی‌کند و دانشگاه‌ها متکلف این هستند که کسانی را تربیت علمی کنند که پس از عالم شدن مشکل را از جامعه حل و امید را به کشور برگردانند. برای تعالی اقتصاد و فرهنگ جامعه، علما، متخصصان، محققان و اساتید دانشگاه باید راه را مشخص کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: با ون و سرباز فرهنگ درست نمی‌شود، ارتقاء فرهنگ به عهده علما، بزرگان، حوزه‌ها و اساتید است آیا راه ایجاد عفاف ون است؟ خود بانوان که از فرهیختگان جامعه هستند راه استقرار عفاف و حجاب را بلد نیستند؟ اینها روش و تحقیق می‌خواهد. اگر در سال‌های متوالی کارهایی را انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم حتما باید مسیر را عوض کنیم، باید روش را اصلاح کنیم. باید راه علمی جدید و دقیقی را انتخاب کنیم.

وی افزود: نشاط را باید در جامعه ایجاد کنیم، رفتار جوانان، باید زمینه‌ساز نشاط در جامعه شود. مدام می‌گویند دختر و پسر را جدا کنیم‌؛ اول انقلاب می‌خواستند در کلاس‌ها بین دختران و پسران دیوار بکشند، امام وقتی شنیدند عصبانی شدند، تذکر دادند؛ اینها سخیف کردن موازین اسلام است، این رویکردها سختگیری در موازین اسلامی است، دین ما دین مشکل و پیچیده‌ای نیست و این موضوع نیز پیچیدگی خاصی ندارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همه عفاف و حجاب را دوست دارند، همه دوست دارند عفاف در خانه‌شان رشد کند، چون عفاف استحکام جامعه را تضمین می‌کند همین قرآن فلسفه حجاب را امنیت فرد عنوان می‌کند، چه کسی از امنیت شخصی برای خودش بیزار است، همه امنیت می‌خواهند اما روش‌اش را باید عالمان و فرهیختگان اعلام کنند.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: همه دوست دارند وقتی همسران و دختران‌شان به خیابان می‌روند، خیال‌شان راحت باشد، دخترخانم‌ها هم دوست دارند امنیت را اما باید راه‌ آن را پیدا کرد، شما به عنوان نخبگان باید راه درست و علمی این مشکل را تشخیص دهید، خداوند به ما امر کرده که آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم اما اگر معروف مورد خدشه قرار گرفت اول باید به آن رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی هم معروف مورد خدشه قرار گرفته است، اگر می‌خواهیم این مسیر را اصلاح کنیم باید ابتدا معروف در جامعه اصلاح شود و سپس در آن جامعه ما امر کنیم، امروز من به طور صریح می‌گویم. در دنیای ما جز اغنا راه دیگری وجود ندارد، با زور نمی‌شود هیچ کاری را انجام داد. باید جوانان را اغنا کرد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: عده‌ای هنوز هم فکر می‌کنند با دیوار مشکلات حل می شود، خب شما فیلتر درست کنید، عده‌ای هم فیلترشکن درست می‌کنند آیا راه‌حل این است؛ کار شما درست است، فکر نمی‌کنید مسیر صحیح اینگونه باشد. برای امور فرهنگی و علمی و اجتماعی و اقتصادی دولت دست خود را به سوی فرهیختگان جامعه دراز کرده است. باید این این فرهیختگان راه‌حل درست را شناسایی کنند همانطور که اقتصاد راه علمی دارد، فرهنگ راه علمی دارد، مبارزه با فساد راه علمی دارد، اغنا جوانان هم راه علمی دارد.

روحانی با اشاره به اینکه تنها با نگارش مقاله کشور پیشرفت نمی‌کند، عنوان کرد: مقاله باید تبدیل شود به تولید علم در کشور، باید به ساخت نمونه‌های علمی در کشور تبدیل شود، سپس به راه توسعه و سپس به راه پیشرفت تبدیل شود.

وی گفت: علم هم تن، روح، جسم و روان جامعه را اصلاح می‌کند و در این مسیر فرهیختگان و اندیشمندان جامعه می‌توانند به نشاط کشور کمک کنند و خراسان با وجود اندیشمندان بی‌شماری که در خود جای داده است می‌تواند به این دولت کمک کند و می‌تواند ما را از این مشکلات عبور دهد، راه‌حل اساسی برعهده شماست شما هم به آن فکر کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 54
  • محمد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    انشالله خداوند تمام کسایی رو که باعث گسترس بی عفتی و بیحجابی جوانان میشن رو به عذابی دردناک دچار کنه
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    آیا راه ایجاد عفاف ون است؟ عده‌ای هنوز هم فکر می‌کنند با دیوار مشکلات حل می شود، خب شما فیلتر درست کنید، عده‌ای هم فیلترشکن درست می‌کنند آیا راه‌حل این است این جملات شایسته یک رییس چمهور یک ساله نیست بلکه شاید قفط به درد انتخابات بخورد و در ان موقع هم دو سوال مطرح می شود اول خود شما مسئول بوده و تا حالا این کارها را انجام داده اید و دوم شما باید این مشکلات را ( برفرض مشکل بودن ) حل کنید و الا ما هم بلدیم این گونه سخن بگوییم یک بیسواد مادر مرده
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    خخخخخخ
  • حسن ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    باریکلا الله !!
  • علیرضا اهواز ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    مثلا با این حرفا چیو میخواد ثابت کنه؟ خب تو اگر راه بهتری بلدی اجرا کن.الحمدلله مخالفین شما هم عده ای معدود هستن که از جاهایی معدود تغذیه میشن و سواد درست و حسابی هم ندارن همشونم راهی جهنم هستن اقلیت ناچیزی هم هستن. پس به پشتوانه اکثریت مطلق آرا!افراد نخبه و باسواد درس خوانده زمان شاه و شاید هم انگلیس! و پشوانه مالی از جاهایی نامعدود ! کاری بکنید کارستان ! این شما و اینم دولت جمهوری اسلامی در قبضه شما !
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    بازم تقصیر دولت قبل شده ؟
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اغناء غلطه اقناع درسته. باتشکر
  • علی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    فکر کنم منظور ایشون اقناع بوده، یعنی قانع کردن
  • مازندرانی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    تو رو خدا ببین تو عصر تکنولوژی ما در وضعیت قرون وسطی هستیم
  • محمود ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    حتی 1 مورد هم نمیتونه بیار که برای این موارد به جز فیلتر سایت چه بهتر بود جریان ها برای پاسخ به پوپولاریسم دولت اگر حرف بی ربط زده میشد وغیر مستند شکایت پیش میبردن این وضع قابل قبول نیست این ها تهمت است
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اولین کسی که با مدرک جعلی استاد شد خانم زهرا رهنورد همسر میر حسین موسوی بود. ایشان طی 3 سال این مراحل رو طی کرد: فوق لیسانس >>> دکترا (استادیار)>>> دکترا (دانشیار)>>>دکترا(استاد تمام) همون پرونده ای که اقای احمدی نژاد در مناظرات گرفت جلو دوربین و ژست قانون مداری میرحسین رو به چالش کشید
  • ناشناس ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    دولت باید بفکر اجرای فیلترینگ هوشمند باشد که با فیلترشکن هم نتوان وارد سایت های غیر مجاز شد.
  • بازیساز ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    شعارهای مسئولین ایرانی اصلا با عملشان نمی خونه! شما اگر واقعا جنگ نرم و ناتوی فرهنگی رو باور داری و میدونی امروز خط مقدم جنگ جنگ نرم رسانه ای مدیا هست چرا وارد این بخش نمی شی؟ چرا درباره بازیهای رایانه ای و گیم های خارجی که جدیدا همه نسبت به چند سال پیش غیر اخلاقی شدن و به شدت در حال ترویج خشونت هرزگی همجنس گرایی و...هستن اقدام مقابله نیمشه اگر واقعا باور دارید بازیهای رایانه ای غربی داره نوجوان جوانان و حتی کودک ایرانی رو یک امریکایی فارسی زبان با ارزش های امریکایی و لیبرال می کنه باید سالی 1 میلیارد دلار برای فقط ساخت بازی رایانه ای در داخل ایران اختصاص بدین اگر واقعا اعتقاد دارین این جنگ هست باید بودجه اون هم در حد یک جنگ باشه و برای یک جنگ مثل بودجه های بخش نظامی...نه نمایشی خیلی از خانواده ها به شدت دنبال بازیهای سالم برای فرزندانشون هستن بیچاره ها حتی گریه می کنن از نبود بازی خوب و به فنا رفتن فرزندانشون و اکثر افراد هم از بازیهای ایرانی با گرافیک بالا و داستان خوب آنهم با زبان شیرین فارسی استقبال می کنن ولی نیست یا خیلی کمه همین یک میلیارد دلار در صنعت گیم ایران نه تنها از نظر فنی در عرض چند سال ایران رو به سطح بسیار بالایی می رسونه یک انقلاب در جنگ نرم هست متاسفانه مسئولین ما اصلا اعتقادی به جنگ نرم و اینکه جای جنگ سخت رو گرفته ندارن... البته من نمی گم بودجه های بخش سخت رو حذف کنید اون بودجه ها خیلی هم کمه ولی میشه ولی قطعا ضربه های به انحراف رفتن میلیون ها جوان در ایران از چند صد میلیارد دلار در یک دهه ضررش بیشتره برای کشور....
  • جانباز ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    پناه بر خدا تا جایی که من می دونم حتی در کشورهای لیبرال و کومونیسمی که حتی همجنس گرایی رو هم قانونی کردن سایت های پورن فیلتره و کنترل هایی هست هیچ کشوری فیلتر این سایت ها رو برنداشته به کجا داری می رین!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    بجای فکر برای توسعه اینترنت پر سرعت بهتر است بفکر ایجاد اشتغال و فرصتهای شغلی و مسکن و ازدواج برای جوانان باشید .
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اولین قدم حل مشکل قبول کردین این است که راه حل کنونی غلط بوده و به جواب نمیرسد، ایستادگی و لجبازی با هم فرق دارد
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    میخواد ثابت کنه که راه این نیست، 30 سال رفتیم و نرسیدیم ، 100 سل دیگه هم بریم نمیرسیم
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ما که توی خوابگاهمون اینترنت پرسرعت داریم و همه در حال دانلود فیلم و سریال خارجی هستند و کسی برای علم و دانش از اینترنت استفاده نمیکنه این رو دیگه همه میدونن.
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    انتخاب از همه چیز بهتره رها کنید مردم را
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اقای روحانی درست می گوید فرهنگ با زور درست نمی شود، البته فرهنگ فقط حجاب نیست
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    این 30 سال هم دست امثال خاتمی فتنه گر و همفکرای شما بوده ...
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    یکیش هم خودتی !!!
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ناشناس: ۱۶:۱۱ - پس لطف کنید مردم رو رها کنید تندروهای فتنه گر ...
  • هم وطن ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    همش سیاه نمایی خسته شدیم بابا یه جوری صحبت میکنن که اگه تو این 8 سال ایران نبودم و اینارو می شنیدم فک میکردم وضعیت مردم از قحطی زده های سومالی هم بدتر بوده
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ظاهرا این دولت است که از دیوار و فیلتر برای مبارزه با منتقدین استفاده می کند ...
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا متاسفم برای دولت که در این شرایط حساس بین المللی مشغول تیکه انداختن به دولت قبله
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه آمین یادت نره
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    شما هم یک چیز یاد گرفته اید ...حرف و حرف ...
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    می‌خواستند پیاده‌روها را هم جدا کنند/ دو چیز یاد گرفته‌اند؛ دیوار و فیلتر اگر رئیس جمهور قبلی این حرفها را میزد تمام قواورسانه ها از ایشان انتقاد میکردن.اما ایشان؟ یه عده دوست دارن همین آرامش نصفه ونیمه هم نباشه،نکنه هدف پرت کردن حواس مردم از تحریمهای جدید آمریکاست؟
  • محمد ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    به نظر من فیلتر کار درستی است کسی که از فیلتر شکن برای موارد غیر اخلاقی استفاده میکند به گفته پلیس فتا مسولیتش با خودش است چون در حالت استفاده از فیلترشکن امنیت کامپیوتر شخص به شدت پایین می اید و امکان انتشار اطلاعات شخصی او به شدت افزایش می یابد،ولی اگر فیلتر را برداریم یعنی اورا همراهی هم کردیم تا دچار فساد شود و امنیت شخص را هم تامین کردیم ولی در غیر این صورت فرد از قوانین سایبر ایران جدا شده و طبق قوانین سرور کشور مورد نظر قرار میگیرد و مسولیت اطلاعات شخصی بر عهده خود فرد است. ولی بعضی فیلتر شکنها اطلاعات سرچ شمارا لاگ میکنند و خدمات دهنده شما کاملا از کارهایی که میکنید اگاه است.
  • سعید ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    شما که منفی زدید دلیل هم بگید . نکنه از بی حجابی سود میبرید؟
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    با این حساب شما هم جلوی مواد مخدر رو نگیرید !!!!!!!!!!!!!!!
  • بهنام ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ون بجای خود محفوظ باید باشد. کار فرهنگی و علمی هم در جای خود باید انجام بشود.
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اما این دلیل نمیشود که کاری انجام ندهیم
  • دکتر مشدی حسن ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    طرف داره از سیستم های نسل 3 و 4 استفاده میکنه مشکل ما هم اینه که سرعت اینترنت رو ببریم بالا یا نه !جمعش کنین بابا الان ببینید تو قرن چندمیم!!!!!!!!
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    حتما اوباما بود که در دولت سازندگی استین کوتاه رو برای مردان در ادارات دولتی ممنوع کرده بود!!!
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    میخواستند پیاده روها را هم جدا کنند!!!!!!! دیگه هرررر کی باشه میفهمه این یکی ...
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    در ادارات دولتی پوشیدن استین کوتاه اصلا خوشایند نیست هرجایی لباس مخصوص خودش رو دارد
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    حالا اونایی که مدرنن کجا رو گرفتن ... غیر از این که آمریکا چند صد میلین وب سایت پورن داره !!!
  • aras ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    بهتره ببینن دوستان و اطرافین ایشون بودن که میخواستن دیوار بکشن یا دیگران اسمشون رو بدونید میفهمید که تندروهای دیروز سازشکارهای امروزن یه موقع تو مجلس بودن یه موقع نماینده امام یه موقع تو سپاه ولی الآن هیچ نسبتی با انقلاب ندارن
  • سیدمهدی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    جناب روحانی حقوق دان که سرهنگ نیستی و پادگانی عمل نمی کنی !!!!!! الان در فرانسه که مهد آزادی است در دانمارک و بسیاری از کشورهای اروپای غربی و حوزه دریای شمال که از قضا حضرتعالی آنجا هم مشرف شده بودید !!! طرح برخورد و مبارزه با حجاب و مظاهر دینی هست و شدیدا" هم اجرا می شود و محدودیت های شغلی ئ تحصیلی اعمال می گردد حتی برای خود اتباع کشورهای خودشان که به دین مبین اسلام مشرف شده اند !!!! بعد ما کاتولیک تر از پاپ شدیدم ؟؟؟؟ البته ببخشید من که سواد ندارم و لبو فروشم و بعدازظهرها هم قاطی یه مشت تاکسی ران هستم تا بتوانم شبانه توی صف مرگ موش مجانی بایستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اکبری ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    شاید هم از کرسنت و جریمه و محکومیت در دادگاه ..
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    مشکل اینه که شیطان مردم را رها نمیکنه... مثلا خود تو رو...
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اینا کاسه داغتر از آشن... « به جهنم»
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    سایت های دیگه چی؟؟همونها رو میگم که...
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    «به جهنم»...
  • اکبری ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    وقتی ون مرخصه باید گشت آگاهی را هم مرخص کنند و فرهیختگان راهی پیدا میکنند تا با روش علمی ومدرن دزدان وزورگیرها را اقنا کنند که قوانین را رعایت کنند وبچه خوبی باشند
  • اکبری ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    وقتی ون مرخصه باید گشت آگاهی را هم مرخص کنند و فرهیختگان راهی پیدا میکنند تا با روش علمی ومدرن دزدان وزورگیرها را اقنا کنند که قوانین را رعایت کنند وبچه خوبی باشند
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    دمت گرم روحانی حرف حق جواب نداره. . اینا توی سایت خودشونم میترسن و سانسور میکنن. . خاک بر سر افراطیون ترسو
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اونایی که منفی دادن ! کلهم تعطیلند جالبه ها
  • محمد امین ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    حرفت حقه
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! در خانه‏ هاى پيامبر داخل نشويد مگر به شما براى صرف غذا اجازه داده شود، در حالى كه (قبل از موعد نياييد و) در انتظار وقت غذا ننشينيد امّا هنگامى كه دعوت شديد داخل شويد و وقتى غذا خورديد پراكنده شويد، و (بعد از صرف غذا) به بحث و صحبت ننشينيد اين عمل، پيامبر را ناراحت مى‏نمايد، ولى از شما شرم مى‏كند (و چيزى نمى‏گويد) امّا خداوند از (بيان) حق شرم ندارد! و هنگامى كه چيزى از وسايل زندگى را (بعنوان عاريت) از آنان [همسران پيامبر] مى‏خواهيد از پشت پرده بخواهيد اين كار براى پاكى دلهاى شما و آنها بهتر است! و شما حق نداريد رسول خدا را آزار دهيد، و نه هرگز همسران او را بعد از او به همسرى خود درآوريد كه اين كار نزد خدا بزرگ است! (53 تا چند وقت دیگه فکر کنم این آیات رو از قرآن حذف میکنن چون افراطیه! و خدا فکر میکنه با دیوار مشکلی حل میشه
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آقایون و خانما به چی خخخخخخ مثبت و منفی دادند؟
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    ناشناس 1611تو از طرف خودت حرف بزن مردم که مشخصه چجورین...نمردیم مفهوم تندرو رو هم فهمیدیم.
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    یعنی غنی کردن جوان از درون شاید منظورش این بوده
  • افشین تهران ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    میخواد بگه من هنوز در انتخابات هستم.شعار تبلیغاتی .کو راه حل .
  • افشین تهران ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    بله سوراخ شدن لایه اوزون هم تقصیر دولت قبله.!!!!بابا دولت قبل بیاد محضری تعهد بده که دیگه کاندید نمیشه دست برمیدارید یانه؟
  • افشین تهران ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    ناشناس 16.11مردم مردم نکن.انتخابات هم یک اشتباه بزرگ بود که چوبش رو 3سال دیگه با تحمل بلدم بلدم در توهم باید پس بدیم.
  • افشین تهران ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    کسیکه در ابتدای دولتش موضوع رانت 650میلیون یورویی پیش میاد که نباید از رانتهای دیگه بگه.
  • افشین تهران ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    اونم اینا
  • افشین تهران ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    پاترولهای زرد و ازدواج زورکی دختر و پسرها با انداختن لنگ و پاچه در ازای مهریه رو یادت رفت.
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    يكي نيست بگويد كه اگر كشور هم مشكلي دارد مقصر كسانی هستند از اول انقلاب در مسئولیت ها نشسته اند خنده دار است كه عوض اين كه مردم بگويند كه چرا تابحال چنين كرده ايد. اينان به ديگران مي توپند كه چرا چنين بوده است. والله كه...!
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    به نظر من بردگان غرب را در بزنگاه ها هست كه مي توان شناخت
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    درست كردن اقتصاد در 100 روز را كه نتوانست درست كند تحريمها را كه نتوانست بشكند كه هيچ . تحريمهاي بيشتري را بر مملكت تحميل كرد گراني امروز . چندين برابر دولت قبل شده است احترام دادن به گذرنامه ايراني ها در جهان كه به تاريخ پيوست ....... .......... ................ خب معلوم است كه بايد اين... شاخدار را بگويد تا شايد بتواند از سوالات بي شمار مردم از خود . فرار كند !!! اگر اين كار را نكند كه يقين پيدا نمي كنيم كه ...!!! ههههههههههههه
  • رضا ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    به نظر من آقای روحانی تو قضیه فیلتر و فیلترشکن مغلطه کردن. مثل اینه بگیم اگه واسه خونه یا ماشینتون قفل بخرید دزدها هم میان خرابش میکنن! پس بزارید حالشو ببرن!!
  • حاج سعید ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    رئیس محترم جمهور برای بنده محترم هستند لکن... بپذیریم در جامعه ی ما عده ای هم هستند که غرض ورزانه و با احتمال قریب به یقین با حمایت های مالی گرو های وابسته به دشمنان، با حضور غیر متعارف در جامعه اقدام به ترویج بدحجابی می نمایند.آیا این افراد با ارشار و اقناع بع صراط مستقیم هدایت می شوند؟آیا نباید با چنین افرادی برخورد انتظامی صورت گیرد؟ از رئیس جمهور روحانی و باسواد انتظار داریم غیرت بیشتری نسبت به ارزش های اخلاقی و اسلامی داشته باشند...!!!
  • احمدخواجوند ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    سياست كارخوبي است اما سياسي بازي كار خوبي نيست مگر همين آقاي روحاني نبود كه فرمودند كسي را مانميتوانيم به بهشت ببريم حالا چطور شد كه از عفاف وحجاب صحبت ميكند .شما كه اعتقاد نداريد كه دولت نقش مهمي در ساختار فرهنگي جامعه داردموضع شما ديروز باامروز فرق كرده پس طوري بامردم صحبت كنيم كه كه باورمان شود روحاني دوپهلو صحبت نميكند حالااگر برگرديم به گذشته رضا قلدر چه كرده ،رضا قلدروپسرش مرد ما براي ساختار فرهنگي خود چه كرديم ،مگر پس از انقلاب پوشش مردم بد بود چطور شد كه واداده شديم ونتوانيستيم جامعه را هدايت كنيم دليلش اين است بزرگان رفتند بدنبال سياست ودرآمدوما ميبينيم حقيقت را فداي مصلحت كردند وبجاي فرهنگ ديني بدنبال جاه طلبي وزر اندوز شدندوقتي فرزندان اين بزرگان راميبينيم ،ميبينيم اينها نتوانستند فرزندان خودرا تربيت ديني كنند تا چه برسد به مردم آقايان شماها اول خرما نخوريد بعد بياييد مارا نصيحت كنيد.
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    اقای علیرضا خان بنه از شما سوال ارم ایا مشکل مملکت ما شکل موی جوونای ماست
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای روحانی آقای ظریف ای حقوق دان ها پس چی شد این ترک خوردن دیوار تحریم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    متاسفانه آقای روحانی در برخی اظهار نظرها دقت نمی کند و برای دولت خود حاشیه های بی مورد درست می کند
  • ناشناس ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    ون یعنی قانون. نمی دونم چرا اینقدر هضم این مسئله سخته. بابا در کشور جمهوری اسلامی حجاب قانونه مثل بقیه قوانین که باید اجرا بشه. حالا اگه یک عده می خوان بی حجاب باشن قانون رو زیر پا گذاشتن و باید باهاشون برخورد بشه همونطور که مثلا عبور از چراغ قرمز به عنوان یک بی قانونی جریمه دارد. نمی دونم چرا جناب رئیس جمهور اینقدر سنگ بی قانونی رو به سینه می زنند!!!!!!!
  • هموطن ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای روحانی شماطی این سالها درستس کن.عزیزم
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    نمیشه. نمیزارن نمیدونم این کیه که نمیزاره دولت ها در طی این 30 سال به این مدل شعارهاشون عمل کنن!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    یک خ کم داشتن منفی دادم
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    مثلا قراره با نسل سوم اینترنت به عفاف و حجاب برسیم؟!
  • قاسم ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    جناب روحانی!متولی اصلی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر فرهنگ دولت شماست.یکسال از دولت شما گذشته وزیر فرهنگ چه عملکرد مثبتی داشته؟شما در همه سخنرانی هایتان هی میگویید این ای نتیجه نمی دهد آن نتیجه نمی دهد.مگر شما رئیس جمهور نیستید صراحتا بگویید چه کاری نتیجه می دهد؟توهین به مخالف فقط سرپوش گذاشتن به ضعفهاست.
  • افشین تهران ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    منظور از افراطی که خودتی از حرف زدنت معلومه و بعدشم کدوم حرف حساب؟خوب بلدید خودتون برای خودتون کف بزنید و نوشابه باز کنید!!!
  • افشین تهران ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    نظر قبلی ما رو که نذاشتی مشرق اما این و دیگه فیلتر نکن.فیلتر بده !کخه!اهه!اونم حالا که برای بدست اوردن دل و رای یک مشت ولنگار بی حجاب غرب زده باید از تمام ارزشهای اسلامی و انقلابی و خون هزاران شهید با لودر رد بشیم .در ضمن این دولت قبلی هم شده بهانه ای برای پوشاندن عیوب دولت فعلی و ناتوانیهایی که در حصول وعده های داده شده به مردم از طرف دولت فعلی.ادم فکر میکنه سوراخ شدن لایه ازون و جنگ جهانی دوم و انفلوانزای مرغی در منطقه و هزاران مشکل در گذشته و همه مشکلات در اینده تقصیر دولت قبله.
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    ما تو عصر تکنولوژی داریم پروژه های های تک از جمله هسته ای و فضایی و نانو رو یکی یکی تعطیل میکنیم و بعدش درباره حضور دیگران در عصر حجر لکچر میدیم
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    فکر کنم مقصود رهبری از این که دولت حاشیه درست نکنه، با ننه جون من بود
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    تو همین کشورهای عصر تکنولوژی تو هر شش ثانیه به یک دختر تجاوز میشه
  • بله جانم ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    چرا فیلتر ها را بر نمی دارید؟!بگذارید مردم ما با واقعیتهای دنیا اشنا شوند.بگذارید دشمنانشان را خودشان با چشم و گوش خود بشناسند.پانترکیست ها پان عرب ها غربیها با فیلم سیصدشان بگئارید مردم ما ببیند که چطور بعضیها در کامنتهایشان...
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    از استادیار تا استاد تمام حداقل ده سال زمان می بره حداقل
  • ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    تعارف نکن بهتره
  • ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    افشین خداییش خسته نباشی. بیکاری عزیز اینهمه نظر میذاری و دعوا میکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس