کد خبر 342385
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

در هفته اخیر، محصولات و تکنولوژی های جدیدی روانه بازار شده اند که برخی از آنها مانند لپ تاپ لنوو و تلویزیون منحنی ال.جی جزء برترین های هفته نام گرفته اند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تکنولوژی های برتر جهانی هفته اخیر در حوزه علم و فناوری را در این مطلب مشاهده کنید:

* Lenovo Thinkpad Helix

لنوو در ساخت این لپ تاپ ویژگی های بسیاری را مورد توجه قرار داده است. کیبورد این لپ تاپ جدا شده و تبدیل به تبلت می شود. تبلت این دستگاه دارای وزن تقریبی800 گرم است. از سایر ویژگی های آن می توان به ویندوز 8 ، صفحه نمایش 11.6 اینچی، 1920*1080 پیکسل، پردازنده کورآی فایو، 4 گیگ رم DDR3 اشاره کرد. عمر باتری داخلی این دستگاه در حدود 6 ساعت بوده اما زمانی که کیبورد به آن متصل می شود تا 10 ساعت نیز پاسخگوی کاربران خواهد بود.

از لپ‌تاپی که به تبلت تبدیل می‌شود تا نوت 4

*Galaxy Note 4

انتشار تصاویر اولیه این گوشی نشان از قابلیت های متفاوت و همینطور جالب توجه آن دارد. صفحه نمایش گلکسی نوت 4 همانند گلکسی نوت 3، 5.7 اینچ است.  نوت 4 با رزولوشن  2560*1440 QHD، پورت USB3.0 و دوربین 16 مگاپیکسل امکانات منحصر به فردی را به این گوشی بخشیده است.

از لپ‌تاپی که به تبلت تبدیل می‌شود تا نوت 4

* ال جی و تلویزیون OLED منحنی دارای کریستال Swarovski

ال.جی از رونمایی تلویزیونOLED و طراحی منحنی شکل آن پرده برداشته است. کریستال های Swarovski یکی از ویژگی های این تلویزیون منحنی شکل است. بنا به اطلاعات اولیه منتشر شده، داخل این پایه های تلویزیون منحنی 460 چراغ در سه اندازه مختلف اعمال شده است.

از لپ‌تاپی که به تبلت تبدیل می‌شود تا نوت 4


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس