کد خبر 342350
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان اعتقاد دارد که حضور احتمالی در جمع 6 تیم نهایی مسابقات جهانی برای والیبال ایران مانند قهرمانی است.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در حاشیه چهارمین گردهمایی انجمن پیشکسوتان ورزش ایران در خصوص پیروزی شب گذشته تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلژیک و صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها انگیزه زیادی داشتند و مُصر بودند هر 3 امتیاز مسابقه را به دست آورند. امروز هم بازی سختی مقابل پورتوریکو داریم که اگر 3 امتیاز کامل آن را کسب کنیم شانس این را داریم که به عنوان تیم دوم به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه امکان دارد پاداشی از سوی فدراسیون والیبال به اعضای تیم ملی به خاطر این صعود تعلق بگیرد، خاطرنشان کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و پاداش دادن دیگر دست دولت است.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص اینکه امکان دارد تیم ایران به جمع 6 تیم مسابقات جهانی صعود کند، اظهار داشت: اولین هدف ما در مسابقات جهانی صعود به دور دوم این بازی‌ها بود که انجام شد. اگر بتوانیم به جمع 6 تیم نهایی صعود کنیم این مسئله برای ما فرقی با قهرمانی ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بيژن ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    آقاي داورزني بدانند اگر ايران 3 امتياز باپورتوريكو رابگيرد وبلژيك با3 امتياز بافرانسه پيروز شود ما تيم اول گروه خواهيم بود كه امكانش زياد است. انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس