کد خبر 342261
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

یک بازیکن فوتبال به دلیل ضربه زدن به صورت داور از حضور در 70 بازی محروم شد.

به گزارش مشرق، در جریان شکست 3 بر 2  تیم فوتبال اس‌کِی روم مقابل ا‌س‌پی‌جی اینسبوروک وست در چارچوب مسابقات فوتبال آماتور باشگاه‌های اتریش پس از اینکه داور در دقیقه 86 کارت زرد دوم را به اسماعیل گوندوز بازیکن اس‌کِی روم نشان داد این بازیکن 26 ساله با زدن ضربه سر به صورت داور از خجالت او در آمد و مسابقه هم نیمه تمام ماند. اتحادیه فوتبال اتریش به همین منظور محرومیتی 70 جلسه‌ای و پرداخت جریمه نقدی 257 یورویی را برای این بازیکن در نظر گرفت.

میشائیل مسنر، سرمربی اس‌کِی روم در گفت‌و‌گو با روزنامه اتریشی «Tiroler Tageszeitung» گفت: ما خودمان را از رفتار اسماعیل گوندوز مبرا می‌دانیم و پس از این کار او را از ترکیب تیم کنار گذاشتیم و حتی از ورود به ورزشگاه‌مان منع کردیم.

ماتیاس والدگار، مدیر تیم فوتبال اس‌کِی روم هم اظهار داشت: از اینکه گوندوز از ترکیب تیم اخراج شد، خوشحالم. او دیگر اجازه ورود به ورزشگاه ما را نخواهد داشت و امیدوارم تیم دیگری حاضر به جذب وی نشود. به نظرم اسماعیل باید با حداکثر جریمه که محرومیت 108 جلسه‌ای است مواجه می‌شد تا برای دیگران درس عبرت شود.

گوندوز هم عنوان کرد: این جریمه دیوانگی محض است. هر کاری که از دستم برآید انجام می‎دهم تا به میادین بازگردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    حالا اگه تو این ایران بود شونصد بار میرفت کمیته استیناف اخرم با یه جریمه ی نقدی که هیچ وقت وصول نمیشد سر و ته قضیه جمع میشد دست اخر داور هم مقصر شناخته میشد چون عرضه ی دفاع از خودش رو نداشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس