کد خبر 341798
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

پس از حضور مؤثر حزب‌الله لبنان در مرز سوریه-لبنان برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی، گروهک النصره با انتشار ویدئویی ضمن تهدید شیعیان، اهل سنت لبنان را علیه حزب‌الله تحریک کرد تا مانع مقاومت حزب‌الله در مرز سوریه-لبنان شوند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «النشره» نوشت: گروهک «جبهه النصره» اقدام به انتشار فیلمی تحت عنوان «چه کسی تاوان می‌پردازد؟»، اهل سنت را خطاب قرار داد و آنها را به یاری رساندن به آنچه «خانواده‌های آنان در سوریه» نامید،‌ دعوت کرد تا بدین طریق احساسات اهل سنت را علیه حزب‌الله لبنان برانگیزاند.

بر اساس این گزارش، جبهه النصره در حالی اهل سنت لبنان را به یاری رساندن به افراد مسلح فعال در سوریه دعوت می‌کند که در همان حال آنها را تهدید کرده و می‌افزاید: یاریگر آنها باشید قبل از اینکه شما به علت دست داشتن در جنگ در کنار ارتش لبنان علیه برادران مجاهدتان، هزینه آن را پرداخت کنید.

این گزارش حاکی است که عصبانیت از پیروزی‌های حزب الله، در فیلم جبهه النصره موج می‌زند به گونه‌ای که مردم لبنان را از حمایت از مقاومت بر حذر داشته و مدعی شده که پیامدهای سکوت مردم لبنان در قبال حزب الله به پای آنها نوشته می‌شود.

این گروهک تروریستی خطاب به شیعیان لبنان نیز گفت: نبرد ما با شما در جریان است.. و کمک شما به حزب الله باعث می‌شود که تاوان آن را دو برابر پرداخت کنید.

بر اساس این گزارش، جبهه النصره در فیلم خود ۹ تن از نظامیان لبنانی ربوده شده در عرسال را به موضع گیری علیه دخالت حزب الله در تحولات سوریه وادار کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس