کد خبر 341482
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که عصر امروز چهارشنبه در مجلس قدیم برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش مشرق، اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که عصر امروز چهارشنبه در مجلس قدیم برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

حضور سه تن از وزرای اطلاعات کشورمان از دولت‌های کارگزاران، اصلاحات و دولت یازدهم از نکات جالب این اجلاس بود.

نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری که در کنار حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات نشسته بود و حین قرائت بیانیه پایانی به گپ و گفت با وزیر اطلاعات مشغول بود از سوژه‌هایی بود که مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

پس از پایان اجلاس آیت‌الله موحدی کرمانی نزد آیت‌الله مصباح‌یزدی رفت و دقایقی را با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

حجت‌الاسلام علوی جزو اولین نمایندگان خبرگان بود که از اجلاس خارج شد و در حقله خبرنگاران قرار گرفت و در حالی که خبرنگاران سؤالاتی از او درباره پهپاد اسرائیلی و تحریم‌های اخیر آمریکا داشتند هیچ اظهارنظری نکرد و آن را به سخنرانی بعدی خود موکول کرد.

در حالی که آیت‌الله حائری شیرازی همراه با آیت‌الله مصباح یزدی از اجلاس خارج شدند وقتی که مورد سؤال خبرنگاران قرار گرفتند آیت‌الله حائری از خبرنگاران خواست که این سؤالات را از آیـت‌الله مصباح بپرسند و آیت‌الله مصباح هم درباره تحریم‌های اخیر آمریکا تأکید کرد که آمریکا کار اشتباهی کرده است.

قرار است اعضای خبرگان فردا پس از تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل با مقام معظم رهبری دیدار کردند و مهم‌ترین محورهای سخنرانی‌های این اجلاس 2 روزه را طی گزارشی به مقام معظم رهبری ارائه کنند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور و هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از غایبان اصلی اختتامیه مجلس خبرگان بودند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در سخنان خود گفت:‌ آیت‌الله مومن، آیت‌الله باریک‌بین، حجت‌الاسلام چراغی و حجت‌السلام حاتمی به دلیل عوارض جسمی نتوانستند در این جلسه حضور داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس