اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای برای انتخاب دستیار ایرانی امضا کرده‌اند که سایت فدراسیون آن را گمانه‌‌زنی می‌نامد.

به گزارش مشرق، انتشار خبر 5 گزینه دستیاری کارلوس کی‌روش بسیار خبرساز شد. خبری که ابتدا از راهروهای فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا کرد و در نهایت نیز یکی از اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد که این خبر درست است.

با این حال امروز سایت فدراسیون با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی آن خبر را گمانه‌زنی خواند! مشخص نیست که در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟! چطور مصوبه‌ امضا شده اعضای هیات رئیسه فدراسیون در آخرین جلسه گمانه‌زنی اعلام می‌شود؟!

طبق اطلاع خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آخرین نشستی که اعضای هیات رئیسه فدراسیون داشتند و در آن زمان هم کی‌روش در ایران حضور داشت. اعضای هیات رئیسه مصوبه‌ای را امضا می‌کنند که طبق آن نام 5 مربی به عنوان گزینه‌های ایرانی دستیاری کی‌روش مطرح می‌شود.

براساس آن مصوبه مقرر می‌شود که نام این 5 نفر به رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال داده شود تا 2 گزینه‌ نهایی دستیاران ایرانی توسر کی‌روش انتخاب شود و برخلاف آنچه که در اطلاعیه فدراسیون و همچنین صحبت‌های هادی آیت‌الهی نایب رئیس اول آمده اصلا صحبتی از کمیته فنی فدراسیون در میان نبوده است.

با این حال وقتی نام اسامی دستیاران کی‌روش منتشر شد و برخی از این مربیان نیز علیه فدراسیون موضع گرفتند، آیت‌الهی و سایت فدراسیون سعی کردند جناح بازی را تغییر دهند،اما واقعیت این است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بدون اینکه نامی از کمیته فنی ببرند مصوب کردند که 5 گزینه را به عنوان دستیار ایرانی به کی‌روش  پیشنهاد دهند اما فاش شدن این اسامی همه چیز را دگرگون می‌کند.

شاید به همین دلیل است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حتی تلاش می‌کنند که بحث امضا‌های خودشان را رسانه‌ای نکنند و مشخص نیست چرا اکثر اعضای هیات رئیسه در این زمینه سکوت کرده‌اند؟ ظاهرا ماجراهای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و دستیارانش نه تنها حالاحالا تمام نمی‌شود بلکه هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس