کد خبر 341329
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

یک جنگنده نظامی در شهر طبرق در شرق لیبی سقوط کرد که بر اساس آمار اولیه منجر به کشته شدن ۵ نفر و زخمی شدن دست کم ۱۰ تن دیگر شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه گزارش داد که یک جنگنده نظامی در شهر «طبرق» در شرق لیبی سقوط کرده که بر اساس آمار اولیه 5 نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شده‌اند.

یک منبع پزشکی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که تعدادی از قربانیان این حادثه را اعضای وابسته به ژنرال خلیفه الحفتر تشکیل می‌دهند و با توجه به سقوط این هواپیما در نزدیکی منطقه مسکونی،  تعدادی از غیر نظامیان نیز در بیمارستان به سر می‌برند که شرایط آنها مطلوب نیست.

مسئول دفتر رسانه‌ای پایگاه نظامی «جمال عبدالناصر» اعلام کرد که این جنگنده وابسته به این پایگاه تحت فرمان حفتر بوده که بعد از مشارکت در مراسم خاکسپاری یکی از فرماندهان نظامی پایگاه جمال عبدالناصر سقوط کرده است.

بر اساس این گزارش این سومین جنگنده وابسته به نیروهای ژنرال حفتر است که از ماه می گذشته (اردیبهشت-خرداد) تا کنون سقوط کرده است.

نیروهای وابسته به ژنرال بازنشسته ارتش لیبی از 16 می گذشته تا کنون عملیاتی نظامی تحت عنوان عملیات «کرامت» را در کشور آغاز کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس