"جواد منافی" مربی پرسپولیس گفت:‌ تراکتور از نظر ساختار دفاعی با دریافت تنها 4 گل عملکرد قابل قبولی داشته است و می توانم بگویم تصاحب سه امتیاز این بازی نه برای پرسپولیس آسان خواهد بود و نه برای تراکتورسازی.

گروه ورزشی مشرق، پرسپولیس هفته پیش بعد از شکست دادن صبا، تا حدودی از حواشی دور شد تا فشار انتقادات از روی کادر فنی اش برداشته شود. سرخپوشان جمعه در ایستگاه هفتم لیگ برتر میزبان تراکتورسازی مدعی هستند و جواد منافی مربی سرخپوشان امیدوار است تیمش با ثبت دومین پیروزی پی در پی به جمع مدعیان بالای جدول بپیوندد. گفتگوی خبرنگار مشرق با مربی پرسپولیس را در زیر بخوانید:

بعد از شکست دادن صبا باید در خانه پذیرای تراکتورسازان باشید.
گرفتن سه امتیاز بازی با صبا کمک زیادی کرد تا هم کادر فنی از زیر فشار انتقادات رهایی پیدا کند و هم بازیکنان شرایط روحی روانی مناسب تری پیدا کنند، بهتر است بگویم پیروزی خارج از خانه برابر صبا با توجه به شرایطی که داشتیم برای ما شش امتیاز ارزش داشت.

بعد از بازی با ملوان در انزلی و شکست برابر این تیم ، مقابل پدیده در تهران متوقف شدید و این برای تماشاگرانتان قابل هضم نبود.
هوادار حق دارد دنبال پیروزی تیم محبوبش باشد ؛ اما چند بد شانسی گریبان تیم ما را گرفت، در بازی با صبا شرایط فرق کرد. بچه ها هم قسم شدند تا سه امتیاز بازی را بگیرند و دیدید که خواستند و به آنچه هدفشان بود رسیدند.

از بدشانسی های پرسپولیس گفتید، بیشتر توضیح دهید.
ما مصدوم کم نداشتیم که رضا نوروزی را هم هفته چهارم بازیها در دیدار با ملوان از دست دادیم. متاسفانه هفته قبل نیز همسترینگ مهرداد کفشگری آسیب دید.

شما در فصل جدید هادی نوروزی را از نفت به تیم بازگرداندید ضمن اینکه آقای گل نیم فصل دوم لیگ سیزدهم - مهدی دغاغله - را از ملوان خریدید؛ اما هنوز از این دو مهاجم بهره نبرده اید.
این هم از همان بدشانسی هاست که گفتم، هادی فقط 45 دقیقه مقابل نفت - هفته اول لیگ – بازی کرد و پس از آن به دلیل مصدومیت از ترکیب دور شد. شرایط دغاغله هم همین طور بوده است. به این نفرات حمید علی عسکری را هم اضافه کنید که فقط دو هفته ابتدایی را با ما بود.

کدام یک از این نفرات به ترکیب اصلی تیم نزدیک تر هستند؟
 تکلیف مهرداد کفشگری برای حضور در بازی با تراکتورسازی امروز مشخص می شود. حمید علی عسکری هم شرایط خوبی دارد و می تواند به ما کمک کند، هادی نوروزی و مهدی دغاغله بهتر از قبل شده اند با این حال زمان می برد که به بازیکنان نود دقیقه ای تبدیل شوند.

داستان حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس به کجا کشید؟
متاسفانه این بازیکن با ما نیست و شنیده ام همچنان در قطر به سر می برد. باشگاه پیگیر ماجرای پولادی هست، اما آنچه در حال حاضر حقیقت دارد این است که ما او را سر تمریناتمان نداریم.

برسیم به بازی بزرگتان برابر تراکتورسازی؛با توجه به غیبت رضا نوروزی، از دغاغله در این بازی استفاده می کنید؟
بعید به نظر می رسد. چه دغاغله و چه هادی نوروزی نمی توان ریسک کرد. هنوز راه درازی تا پایان رقابتها مانده است و با به تمام نیروهایمان احتیاج داریم. بدون اینکه ریسک کنیم باید از هفته های بعد به آنها میدان بدهیم.

علی دایی در خط حمله به مهدی طارمی تازه وارد بهای ویژه داده است، در حالی که کمتر کسی فکر می کرد این جوان - بدون تجربه بازی در لیگ برتر- به مهره ای تعیین کننده در پازل تاکتیکی دایی تبدیل شود.
همین طور است. اواخر فصل قبل همین فضا به محمدرضا عباس زاده داده شد که خوشبختانه در خط حمله ما عالی کار کرد. این فصل در کنار محمدرضا نوبت به طارمی رسید. خوشبختانه مهدی قدر فرصتی را که بدست آورده می داند و با تمرین زیاد تلاش می کند روند رو به رشد خود را حفظ کند. زدن گل 3 امتیازی به ذوب آهن ابتدای کار او بود که در بازی برابر صبا با یک گل و یک پاس گل دیگر تداوم پیدا کرد.

شاگردان رسول خطیبی در دو هفته اخیر 7 گل به صبا و نفت مسجد سلیمان زده‌اند به نظر می رسد خط دفاع پرسپولیس برابر مهاجمان این تیم وارد چالشی جدید شود.
ما بازیهای تراکتور را آنالیز کرده ایم. می دانیم در خط هافبک و حمله چه شرایطی دارند. قطعا لوسیانو ادینهو مرد تاثیرگذار آنها در فاز تهاجمی خواهد بود. در مقابل به این نکته توجه داشته باشید که ما بعد از جذب مایکل اومانیا در خط دفاع صاحب انسجام بیشتری شدیم. دریافت تنها یک گل در 180 دقیقه این ادعا را ثابت می کند.

از حالا باید سه امتیاز بازی جمعه را به حساب پرسپولیس واریز کرد؟
قطعا تلاش می کنیم به این هدف برسیم اما از یاد نبرید که حریف ما تیم جوان، باانگیزه و در عین حال باتجربه ای است که نشان داده تا دقیقه آخر دنبال ارائه فوتبالی هجومی است. تراکتور طی بازیهای خود 10 مرتبه به گل رسیده است، ضمن اینکه از نظر ساختار دفاعی با دریافت تنها 4 گل عملکرد قابل قبولی داشته است. می توانم بگویم تصاحب سه امتیاز این بازی نه برای پرسپولیس آسان خواهد بود و نه برای تراکتورسازی.

و البته تماشاگرانتان به نتیجه ای جز پیروزی رضایت نخواهند داد.
 آنها به ما انگیزه مضاعف می دهند و نتیجه پیروزی بر صبا برای ما دور شدن از حاشیه ها بود و شکست دادن تراکتورسازی می تواند عاملی باشد برای حضورمان در جمع مدعیان بالای جدول. با این حساب طبیعی خواهد بود اگر روز جمعه همسو با خواسته برحق هوادارانمان به چیزی جز شکست دادن حریف فکر نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام. توپ مانع پیروزی هواداران نمیشود.توپ مانع یک بازی تماشایی و تاریخی نمی شود.توپ باعث اختلافات و حاشیه ها نمی شود.بازیکنان و تیم ها میتوانند در زمین زحمت و تجربه خودشان را نشان دهند. التماس دعا یاعلی(ع)
  • kambiz ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    تراکتور 4 پرسپولیس 1 :))))
  • kambiz ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    پیش بینیم حرف نداشت خخخخخخخخخخخخخخ
  • رضا ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    آقا جواد شما بدون برد هم مدعی هستید. نگران چی هستی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس