کد خبر 341196
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به انتقاد تند از میشل پلاتینی رئیس یوفا پرداخت؛ او می‌گوید قوانین یوفا عادلانه نیستند و به نفع تیم‌های بزرگ است.

به گزارش مشرق، آنخل دی ماریا با وجود عملکرد خیره کننده‌ای که در رئال داشت از این تیم جدا شد تا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند. این بازیکن آرژانتینی در حالی به منچستریونایتد پیوست که انتظار می‌رفت به فوتبال فرانسه برود تا همبازی زلاتان ابراهیموویچ در این تیم شود. با این حال این شیاطین سرخ بودند که در آخرین لحظه او را جذب کردند.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن می‌گوید که قرار بود دی ماریا به تیم او بیاید اما فیرپلی مالی یوفا مانع از این انتقال شد. او گفت: دی ماریا دوست داشت به پاری سن ژرمن بپیوندد اما قانون فیرپلی مالی یوفا مانع از این انتقال شد. با دی ماریا به توافق رسیده بودیم اما همه چیز یکباره خراب شد البته باید این را هم بگویم رقمی که رئال برای فروش دی ماریا پیشنهاد داد بسیار بالا بود.

او ادامه داد: نمی‌دانم که آیا میشل پلاتینی می‌خواهد فوتبال فرانسه را نابود کند یا نه؟ این قوانین عادلانه نیستند. برایم سخت است که چنین چیزهایی را باور کنم. باشگاه‌های بزرگ همچنان بزرگ می‌مانند و باشگاه‌های کوچک هم کوچک. این چه قانونی است؟ ما به قوانین یوفا احترام می گذاریم اما بدون شک در جلسه اکتبر این قانون را به چالش خواهیم کشید. می‌خواهیم دستی در این قوانین ببریم و تغییراتی را هر چند کوچک ایجاد کنیم در غیر این صورت در فوتبال هم بردگی به وجود خواهد آمد و دیگر کسی حاضر به سرمایه گذاری نخواهد بود. به عنوان مثال سرمایه گذاران به رشته‌های دیگر مثل فرمول 1 روی می‌آورند و آنجا سرمایه گذاری می‌کنند. دیگر دلیلی ندارد تا در فوتبال سرمایه‌گذاری شود. وقتی نمی توانم تیم خودم را آنگونه که دوست دارم بسازم دیگر چه فایده ای دارد.

پاری سن ژرمن با مالک متمول قطری خود در این چند سال دستخوش تغییر زیادی شده است. این تیم به راحتی در لیگ فرانسه عنوان قهرمانی را به دست می آورد و اکنون هم با جذب چهره‌های شاخصی چون داوید لوئیز و حضور ستاره های چون زلاتان ابراهیموویچ و لاوتزی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چشم دوخته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس