کد خبر 340551
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان شکسته شدن محاصره شهر مقاوم آمرلی پس از قریب دو ماه محاصره ناجوانمردانه آن توسط تروریستها را به آحاد ملت بزرگ عراق،مرجعیت عظام ،دولت و نیروهای مسلح این کشور تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه  کشورمان شکسته شدن محاصره شهر مقاوم آمرلی پس از قریب دو ماه محاصره ناجوانمردانه آن توسط تروریستها را به آحاد ملت بزرگ عراق، مرجعیت عظام، دولت و نیروهای مسلح این کشور تبریک گفت.
 
مرضیه افخم مقاومت آمرلی را نماد پیروزی ملت عراق در مقابله با تروریستهای تکفیری- بعثی از یک سو و نماد رسوائی مدعیان حقوق بشر از سوی دیگر توصیف کرد و افزود:سکوت دو ماهه کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر فاجعه محاصره دو ماهه هزاران شهروند بیگناه آمرلی،صداقت این مدعیان را باردیگر در معرض قضاوت افکار عمومی جهان قرار داده است.
 
افخم اظهار اطمینان کرد که پیروزی آمرلی روح مقاومت را در عراق بیش از پیش تقویت خواهد کرد و پیروزی های بزرگتری را در مقابله با تروریسم بعثی – تکفیری و حامیان آنها رقم خواهد زد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    1- آمرلی را قطعا و به شایستگی می توان خرمشهر عراق در برابر تهاجم وحشیانه لشگر الحادی شیطان(داعش) نام گذاری کرد مردمی کم تعداد که با اتکا و ایمان بر الطاف حضرت باریتعالی و استعانت از پیام عاشورایی مجاهدین بی مانند کربلا دشمن شیطانی را در پشت دروازهای شهر کوچکشان به زانو در آوردند. 2- آمرلی با ایستادگی قهرمانانه نکاتی چند را یادآوری می کند. اولا تمامی کشورهای غربی ، شرقی و سازمانهای بین المللی که در موضوع تهاجم جانیان داعش به اقلیتها به فغان آمدند بی هیچ تردید و عذاب وجدانی می توانند در برابر جنایتکارانه ترین اعمال علیه شیعیان و مسلمانان به سکوت نظارگر و حتی همراه باشند. ثانیا داعش بر خلاف تمامی تبلیغات ، هیاهو و تجهیزات و حمایتهای آشکار و پنهانی که در اختیار دارد در برابر ایستادگی مردمی کم تعداد اما با ایمان و مستحکم محلی از اعراب نداشته و ناچار از تحمل شکست می باشد. ثالثا برخورد و نابودسازی داعش نیازمند سازماندهی های ملی و بین المللی و تفاهمات و بسیاری از دیگر چیزها نیست باید مردم بخواهند تا چنین لکه ننگی را از دامان بشریت پاک کنند. رابعا باور به فرهنگ بی بدیل عاشورایی و کربلایی قادر به بروز جسارت ، شجاعت و توانمندی هم شأن معجزات الهی است معجزاتی که مردم کشورمان در پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و رویارویی با تهاجم و فشار همه جانبه جبهه غربی و عربی و پیروزی عزتمندانه حزب الله لبنان در مقابله با ؤزیم صهیونیستی و جهاد اسلامی و حماس در نبرد غرور آمیز غزه مظلوم بطوری ملموس و چشم نواز تجربه کردند. 3- آمرلی یا خرمشهر شیعیان عراق در برابر لشکر الحادی داعش تأکیدی است که ایران بیش از پیش باید بر تجهیز و تدبیر در گسترش ارتباطات موثر با مردم در اقصا نقاط جهان اقدام کند اقداماتی که عزیزان دست اندرکار از وزارت خارجه تا سایر سازمانهای مسئول بنابر فرمان مقام معظم رهبری بعنوان لشکر غیر منظم روابط خارجی باید به آن توجه کنند. 4- مردم ستم دیده سوریه علی رغم الگو گیری از جمهوری اسلامی ایران در استفاده از بسیج نیروهای مردمی برای دفع شر گروههای تروریستی که همچنان ادامه دارد همانطور که اشاره شد با تفاوتهایی کیفی با نوع اقدامات شرایط اجرایی حزب الله در لبنان ، جهاد اسلامی در فلسطین و شیرمردان آمرلیدر عراق برخوردارند تفاوتی که باید ریشه هایش را در باورهای عاشورایی مردان و زنان حزب الله ، جهاد اسلامی و آمرلی جستجو کرد. 5- مقامات آمریکایی ، غربی و عربی به کرات از سردار سلیمانی بعنوان ستونی بی بدلیل در شکل گیری مقاوت مستحکم در لبنان ، سوریه ، فلسطین و عراق نام می برند بدون اینکه بتوانند نقش فردی نظامی کلاسیک را با شکل گیری حرکتهای مقاومتی و مردمی را درک کنند لذا است که با ایمان به اینکه سلیمانی بر خلاف تصوری که آنها برای خود ساخته اند تنها یکی از فرزندان انبوه ، جانثار و غیرتمند ایران اسلامی است باید تأکید کنیم که به تعبیر آمریکائیها ژنرال قاسم سلیمانی فرزند عزتمند ایران از تلاش غیرتمندانه شما و تمامی همرزمانتان سپاسگذاریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس